Interim Projectondersteuner (PMO) #KRTZ7910727

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 oktober 2022
Reageren tot 12 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 mei 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor het team ondersteuning en advies zijn wij op zoek naar een projectondersteuner. Als projectondersteuner ondersteun je meerdere projecten. Dit is uiteenlopend van ruimtelijke projecten tot sociale projecten.

De projectondersteuner organiseert overleggen en sessies voor het project, bereidt ze voor, zorgt voor verslaglegging en voert acties uit. Het gaat hierbij onder meer om de volgende ondersteunende werkzaamheden:

  • Ontwikkelen van richtlijnen, protocollen en procedures om de projecten, processen en programma’s optimaal te ondersteunen.
  • Verzamelen, ordenen en (waar van toepassing) opstellen van voortgangsverslagen en project- en programma rapportages.
  • Plannen en bewaken van werkgroep-, project- en programma overleggen (in- en extern).
  • Behandelen van de project- en programma correspondentie.
  • In samenwerking met de projectleider, of programmamanager voorbereiden van presentaties en bijeenkomsten binnen het project of programma.

We zoeken een projectondersteuner die zelfstandig, pragmatisch en proactief is en beschikt over organiserend vermogen. Je werkt integer, legt gemakkelijk contact en hebt een constructieve houding. Je hebt een flexibele en creatieve werkinstelling en tegelijkertijd weet je van aanpakken.

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Uiterlijk per 19 oktober beschikbaar voor 36 uur per week
    • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectondersteuner binnen een overheidsinstelling;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

    Onze partners