Interim Projectondersteuner (PMO) #KRTZ6451066

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 januari 2021
Reageren tot 10 januari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 55 per uur
Branche Overheid
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

In die projecten ben jij de administratieve en secretariële ondersteuner van de twee projectmanagers.

Als projectondersteuner zorg je voor een goede en kwalitatieve projectadministratie en secretariële ondersteuning. Je werkzaamheden zullen bestaan o.a. uit:

  • Maken van afspraken voor de projectmanagers.
  • Voorbereiden van vergaderingen van de projectmanagers.
  • Opstellen van verslagen van de vergaderingen en overige bijeenkomsten.
  • Monitoren en opvolgen van actiepunten.
  • Ondersteunen in de financiële verslaglegging en het verwerken van facturen van de projecten.
  • Doen van inventarisaties op locaties in het land.
  • Support leveren aan projectdeelnemers.
  • Uitvoeren van en toezien (signaalfunctie) op een volledige en juiste registratie van de projecten.
  • Het uitvoeren van en toezien op een juiste en volledige documentatie en opslag van documenten.
  • Het opstellen van voortgangsrapportages van de projecten.
  • Organiseren van interne en externe evenementen, kennissessies, workshops, innovatieplatforms, bijeenkomsten, etc.
  • Het bijhouden van de planning van de projecten. 

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • In de afgelopen 8 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring als projectondersteuner binnen grote (1000+) organisaties.
  • In de afgelopen 8 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring met agendabeheer, voorbereiden van vergaderingen, verslaglegging, projectadministratie en projectfinanciën.
  • Je beschikt over eigen vervoer, om ook inzetbaar te zijn door het land op locaties welke met het OV niet goed bereikbaar zijn.
  • Je beschikt over een goede beheersing (zowel mondeling als schriftelijk) van de Engelse taal.
  • In de afgelopen 8 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring met het opstellen van voortgangsrapportages van projecten. Binnen projecten op het gebied van facility Management, huisvesting en/of innovatie.
  • In de afgelopen 5 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring met het bijhouden van de planning van projecten. Binnen projecten op het gebied van facility Management, huisvesting en/of innovatie.
  • In de afgelopen 8 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring met het organiseren van interne en externe evenementen, workshops, innovatieplatforms, kennissessies, bijeenkomsten.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2021    Expertise: Financieel medewerker
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2021    Expertise: Agile coach
Locatie: Leiden    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2021    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2021    Expertise: Recruiter, Overig (Recruitment)

Onze partners