Interim Projectondersteuner (PMO) #KRTZ0335832

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 oktober 2022
Reageren tot 9 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 17 april 2023
Aantal uur 16 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De projectondersteuner organiseert overleggen en sessies voor het project, bereidt ze voor, legt verslag en voert daaruit komende acties uit. Het gaat hierbij onder meer om de volgende ondersteunende werkzaamheden.

Werkzaamheden

  • Organiseren, voorbereiden, ondersteunen en verslagleggen van oefensessies processen Omgevingsvergunning
  • Uitwerken van processchema’s en -beschrijvingen, opmaken van formulieren en verslag leggen voor het herinrichten van het Initiatievenproces
  • Organiseren en ondersteunen bij de inrichting van de kennisbank en toepasbare regels
  • Inrichten van centrale plek en opstellen van overdrachtsdocumenten voor het borgen van de werkprocessen in de lijnorganisatie

We zoeken een projectondersteuner die zelfstandig, pragmatisch en proactief is en beschikt over organiserend vermogen. Je werkt integer, legt gemakkelijk contact en hebt een constructieve houding. Je hebt een flexibele en creatieve werkinstelling en tegelijkertijd weet je van aanpakken. Je bent leergierig en wilt deze rol op je nemen, omdat je steeds meer zelfstandig projecten wilt draaien bij overheden. Je vind het prettig om in een informele en sterk klantgerichte omgeving te werken.

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Uiterlijk per 19 oktober beschikbaar voor 24 uur per week;
    • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectondersteuner binnen een overheidsinstelling;
    • Minimaal 2 jaar secretariële en administratieve werkervaring in de afgelopen 5 jaar;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met vergunningverlening en dienstverlening (duidelijk aantoonbaar in het cv) is een pré;

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 dec 2022    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
    Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 8 dec 2022    Expertise: Teamleider, Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2022    Expertise: Scrum master ICT
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 dec 2022    Expertise: Salarisadministrateur

    Onze partners