Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Project secretaris, Projectmanagement ondersteuning > Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement), Projectmanagement > Projectmedewerker, Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Projectmedewerker PMOÂ (24 – 40 uur)Â
Locatie: Utrecht
Startdatum: zsm
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 – 40 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €70,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)
Uiterste reactiedatum: 18 april 2024Â om 16:00 uur
Wij zijn op zoek naar een nauwgezette projectmedewerker, die als de onmisbare rechterhand van de projectleider en het projectteam fungeert en hen ondersteunt op het gebied van administratie, organisatie en informatie, lichte projectbeheersing (financiën, inkoop, planning, risico’s) en communicatie. Mede door jou verloopt het project soepel en succesvol. Het is een brede, veelzijdige en uitdagende rol in een dynamische omgeving. Doordat de fase van het project kan verschillen, heb je een heel gevarieerd takenpakket.
Bij de organisatie heb je de mogelijkheid om op kantoor of hybride te werken: tenminste één keer per week werk je, op zogenoemde samenwerkingsdagen, op locatie en de bijeenkomsten van jouw projecten vinden plaats op locaties (afhankelijk van het project waar je aan werkt). Op de dagen waarop je geen projectbijeenkomsten hebt, is het mogelijk om thuis te werken via Teams.
Je bent verantwoordelijk voor onder andere de volgende taken:
- Je organiseert en actualiseert de projectadministratie (conform vaststaande structuur);
- Je begeleidt aanbestedingen- en offerteprocessen en je houdt het inkoopdossier bij;
- Je bewaakt projectbudgetten, je verzorgt de financieel administratieve taken en je ondersteunt bij het opstellen van (voortgang) rapportages, zowel cijfermatig als tekstueel;
- Je organiseert, notuleert en bereidt in- en externe projectbijeenkomsten voor;
- Je borgt dat acties uit de projectbijeenkomsten opgevolgd worden;
- Je coördineert de documentenstroom, je zorgt dat collega’s met de juiste versie werken en archiveert alle relevante documenten;
- Je verzorgt de projectcommunicatie en je fungeert als vraagbaak voor iedereen die bij het project betrokken is, zowel intern als extern;
Voor deze functie zoeken wij een projectmedewerker die plezier heeft om diverse projecten te ondersteunen en om zelfstandig invulling en uitvoering te geven aan opdrachten en projecten. Je hebt aantoonbaar ervaring in het werkveld van mobiliteit, infrastructuur of techniek.
Â
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
- Tarief is all-in maximaal €70,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
- Een afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau in de richting van management (bijvoorbeeld Management, Economie en Recht);
- Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als projectmedewerker binnen een overheidsorganisatie;
- Aantoonbare werkervaring met financiële projectbeheersing en MS Office en SAP;
- Aantoonbare werkervaring in een politiek/bestuurlijke omgeving;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van mobiliteit, infrastructuur of techniek.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.