Interim Projectmedewerker (PMO) #KRTZ9584610

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 mei 2023
Reageren tot 17 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Oosterhout
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 juli 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 80 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Projectmedewerker (36 uur) 

Locatie: Oosterhout
Startdatum: 29 mei 2023
Einddatum: 31 juli 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 18 mei 2023 om 10:00 uur

Wij zijn op zoek naar een projectmedewerker die affiniteit heeft met ruimtelijke projecten op het gebied van duurzaamheid en huisvesting bijzondere doelgroepen en die ervaring heeft van gemeentelijke besluitvormingsprocessen. 

Jouw rol

Als projectmedewerker ondersteun je de projectmanagers bij alle voorkomende werkzaamheden in de breedste zin van het woord.

  • Zo stel je brieven, memo’s en collegevoorstellen op;
  • Je verzorgt de communicatie over projecten en de financiële administratie;
  • Je stelt planningen op en bewaakt de voortgang van afspraken van verschillende werk- en projectgroepen;
  • Je organiseert vergaderingen en bijeenkomsten, zowel in- als extern en verzorgt hier de verslaglegging van;
  • Je zoekt naar subsidiemogelijkheden;
  • Daarnaast kun je, afhankelijk van je werkervaring en onder verantwoordelijkheid van de projectmanagers, deelprojecten leiden.

 

FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:

  • Tarief is maximaal €80,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding, richting projectmanagement;
  • Je hebt enige ervaring, minimaal 1-5 jaar werkervaring, in een vergelijkbare functie en ervaring met procesmanagement en projectmatig werken;
  • Je hebt aantoonbare ervaring en kennis van de gemeentelijke organisatie en ambtelijke en bestuurlijke besluitvormingsprocessen, minimaal 1-5 jaar werkervaring bij een gemeente;
  • Onder druk presteer je prima. Je bent resultaatgericht en je hebt een flexibele werkhouding;
  • Je beschikt over organisatorische vaardigheden, werkt graag samen en voelt je thuis in een dynamische werkomgeving. Zo ben je goed in het onderhouden van contacten met collega’s, andere afdelingen en externe partijen;
  • Digitale systemen maak je je snel eigen.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Oosterhout    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

Onze partners