Interim Projectmedewerker (PMO) #KRTZ1559885

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 oktober 2020
Reageren tot 11 oktober 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 38 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Projectmedewerker.

Werkzaamheden

  • Procesinrichting en beheersing van risicomanagement, archivering- en dossiervorming, AVG, quality management, resourcemanagement, contractmanagement, scopemanagement, changemanagement. Inhoud van deze werkzaamheden zal deels bij andere programma onderdelen / collega's belegd worden. 
  • Archivering en dossiervorming van alle relevante programmadocumentatie zoals voortgangsrapportages, stuurgroepverslagen- en besluiten etc.

De bedrijfsvoeringsfunctie houdt een centraal archief bij waarin ten minste de volgende zaken worden opgenomen:

 Basisdocumentatie van het programma
 Voortgangsrapportages aan de stuurgroep eCommerce
 Afschrift Sharepointrapportages
 Agenda’s en verslagen van de stuurgroep eCommerce
 Agenda’s en verslagen van relevante gremia buiten het programma

Op deze wijze wordt voor zowel intern als extern (reviews, audits etc.) gebruik een helder audittrail opgebouwd van de besluitvorming en onderliggende informatie. 

Er is reeds een programma medewerker die de opzet en administratie hiervan verzorgt.

– Monitoren dat in alle aspecten van het programma, compliance aan de AVG & Security wordt meegenomen

Opdrachtbeschrijving:

Het inrichten en managen van de PMO / interne beheersing activiteiten voor het programma EU btw e-Commerce (budget 10-tallen miljoenen euro’s).

Eisen waaraan je moet voldoen:

– Minimaal 5 jaar ervaring met merendeel van genoemde werkzaamheden in een complexe en omvangrijke programma omgeving (binnen de overheid).

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht mogen geen ZZP'ers worden aangeboden. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners