Interim Projectmedewerker PMO #KRTZ2037330 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Projectmedewerker PMO #KRTZ2037330

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 november 2021
Reageren tot 11 november 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 15 juli 2022
Aantal uur 20 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor het team Ruimtelijke en Economisch Ontwikkeling zoeken wij voor de periode van 1 december 2021 tot 15 juli 2022 een 

Projectmedewerker Omgevingswet  –  20 uur per week

Wat worden je belangrijkste taken?

Als projectmedewerker ben jij een echte spin in het web. Je ondersteunt de programmamanager en het programmateam bij de implementatie van de Omgevingswet. Participatie en communicatie zijn belangrijke onderdelen van het programma waarbinnen je een rol speelt. Specifiek ook voor het proces Omgevingsvisie dat binnenkort gaat starten. Je houdt bijvoorbeeld de Omgevingswet-website bij en stelt samen nieuwsbrieven en communicatieberichten op. Je plant afspraken in, archiveert stukken, monitort gemaakte afspraken en bewaakt de voortgang van acties en planningen. Ingeplande (digitale) sessies bereidt je samen met de projectleider bijeenkomsten voor. Daarnaast behoudt je het overzicht van verschillende (regionale) werkgroepen, maakt verslagen en zorgt voor het aanmaken van financiële orders. 

Eisen:

Wie zoeken wij?

Een gestructureerde en creatieve collega met organisatie-, schrijftalent en een brede interesse op het gebied van ruimtelijke ontwikkeling. Je hebt ruim MBO werk- en denkniveau. Daarnaast ben je  handig met digitale systemen. Specifiek kun je werken met de programma’s Word, Excel, Miro, Teams en Powerpoint. En heb je wenselijk applicatiekennis van Zaaksysteem, Financials en Visio. Je vindt het plezierig om in een dynamische werkomgeving processen te ondersteunen. Je werkwijze is van nature zorgvuldig, initiatiefrijk, probleemoplossend, gericht op samenwerking, geordend en klantgericht. Wij vragen flexibiliteit bij het invullen van de werktijden. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 dec 2021    Expertise: Managementassistent
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 dec 2021    Expertise: Managementassistent
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2021    Expertise: Recruitment support, Administratief medewerker

Onze partners