Interim Projectmedewerker #KRTZ2964363

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 oktober 2022
Reageren tot 30 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 mei 2023
Aantal uur 8 uur, 28 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een Medewerker Projecten:

Op het Projectbureau is een tijdelijke vacature ontstaan. De organisatie zoekt hiervoor een servicegerichte professional die accurate ondersteuning geeft aan één of meerdere projecten tegelijk, waarbij hij/zij situationeel weet te reageren en te handelen. 

Werkzaamheden algemeen:

  • Het procesmatig en administratief ondersteunen van onderzoeksprojecten, mogelijk meerdere tegelijk;
  • Het bewaken en bevorderen van processen en procedures en het adviseren van de projectleider hierover;
  • Het realiseren van geordende, actuele dossiers;
  • Het initiëren, plannen, organiseren en bewaken van ondersteunende activiteiten, zoals correspondentie en bijeenkomsten.

Standaard werkzaamheden voor het project

  • Correspondentie: adviseren over juiste moment, format en ondertekening, uitvoeren;
  • Dossiervorming: opzetten van projectdossier, adviseren over inrichting, registratie van documenten, controleren op volledigheid;
  • Interviews: laten uitwerken van verslagen, verzending van (concept)verslagen, bewaken van ontvangst van commentaar en ondertekende verslagen;
  • Relatiebeheer: verzamelen en vastleggen van contactgegevens;
  • Bijeenkomsten: plannen, organiseren, vergaderstukken distribueren;
  • Inzage en publicatie: samenstellen van verzendlijsten en briefteksten, verzorgen van goedkeuring daarvan, regelen van (rapport)vertalingen, verzorgen van logistiek rondom digitale en fysieke verzending;
  • Nazorg: evaluatiebijeenkomsten plannen, bijdragen aan interne evaluatie, overdracht en archivering.

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Minimaal in het bezit van een MBO 4-diploma;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Sterk in plannen en organiseren;
  • Goed kunnen luisteren en doorvragen en helder communiceren;
  • Flexibel, assertief en proactief;
  • Mogelijk ontstaat in de loop der tijd de wens om het aantal uren te veranderen, indien het werkaanbod wijzigt.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Schiedam    Uiterste reactiedatum: 7 dec 2022    Expertise: Project secretaris, Management (Project management Ondersteuning), Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Cuijk    Uiterste reactiedatum: 11 dec 2022    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Leiden    Uiterste reactiedatum: 6 dec 2022    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 dec 2022    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)

Onze partners