Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement), Projectmanagement > Projectmedewerker, Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning), ICT - Data & Analyse > Overig (ICT - Data & Analyse)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
-
De opdracht omvat het opzetten en uitvoeren van een onderzoek naar de behoefte en mogelijkheden om meer kenmerken van formatie(plaatsen) vast te leggen in de personele administratie. Het doel daarvan is om te kunnen sturen en verantwoorden op inzet langs de lijnen van werksoorten, ketens en beleidskaders. De medewerker functioneert en wordt aangestuurd vanuit een projectteam maar wordt geacht zelfstandig te werken. Activiteiten zijn:
- Met projectteam vaststellen van aanpak onderzoek en plannen uitvoering.
- Behoefte inventariseren en vaststellen met/bij stakeholders.
- Onderzoeken en vaststellen mogelijkheden registratie met P-Direkt.
- Opleveren eindrapport, presenteren en adviseren aan opdrachtgever.
- Kennis van management- en stuurinformatie helpt bij het uitvoeren van het onderzoek en het opstellen advies.
- Ervaring op het gebied van Business intelligence, SAP HR en O&P processen binnen de overheid is een pré
Eisen:
Aantoonbare ervaring met:
- projectmatig werken in grote organisaties.
- opstellen projectplan plus coördinering van de uitvoering.
- verwerken van projectresultaten tot advies voor de organisatie.
- werken in teamverband
- business intelligence op het HR domein
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.