Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
> Management (ICT Support), Projectmanagement > Projectmanager, ICT - Projectmanagement > Projectmanager ICT, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement), ICT - Projectmanagement > Overig (ICT - Projectmanagement), ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Binnen de afdeling IT is er een project gestart om de regionale helpdesken samen te voegen. Door middel van de 4 werkstromen (Strategie en beleid/Teams en Medewerkers/ processen en procedures/techniek ) ga je aan het werk door eerst te inventariseren in de regio’s wat er aan processen en procedures aanwezig zijn om vervolgens met de bestaande middelen een nieuw servicedesk team te vormen. De belangrijkste ITIL processen Incident, change en asset management moeten op korte termijn in een landelijke vorm op orde en meetbaar zijn. Het uiteindelijk doel is om in control te komen van je dienstverlening en een hoger medewerker tevredenheid percentage te genereren. Â
Eisen:
- Aantoonbaar HBO werk en denk niveau af te leiden uit relevante werkervaring met aanvullend een afgeronde ITIL certificering op minimaal niveau 3;
- Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring als teamleider servicedesk en/of projectleider;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de zorg op gebied van ICT;
- Aantoonbare werkervaring bij het herinrichten en invoeren van ITIL processen;
- Aantoonbare werkervaring in het positioneren van de servicedesk in een nieuwe organisatie;
- Aantoonbare werkervaring in het meetbaar en rapporteerbaar maken van ITIL processen voor stuurinformatie;
- Aantoonbare werkervaring in het coachen van medewerkers bij veranderingen.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â