Interim Projectmanager Organisatieontwikkeling #KRTZ0688350

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 juli 2021
Reageren tot 14 juli 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 maart 2022
Aantal uur 16 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 105 per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De omgeving waarin we werken is sinds vorig jaar maart drastisch veranderd. Het afgelopen jaar werkte we vanuit huis, zijn we voor nieuwe uitdagingen komen te staan en hebben we nieuwe werkvormen leren kennen en ontmoeten we elkaar online. De gemeente bereidt zich voor om zodra landelijke richtlijnen dat toestaan, weer meer op kantoor te kunnen werken.

Voor de langere termijn ziet de gemeente een aantal ontwikkelingen waarop zij zich wil voorbereiden. Dat gaat onder meer om: het vormgeven van plaats- en tijdonafhankelijk werken, passende thuiswerkfaciliteiten, het begeleiden van gedragsverandering, het afstemmen van gerelateerd beleid en regelingen en een kantooromgeving die het werk optimaal faciliteert.

De gemeente wil dat alles in samenhang organiseren in het project ‘Het Nieuwe Werken 2.0’.

Wij zoeken een projectmanager die met dit vraagstuk aan de slag wil samen met een projectteam waarin verschillende disciplines zijn vertegenwoordigt. Dit project bevindt zich op het snijvlak van ICT, organisatieontwikkeling, bedrijfsvoering en P&O. De klus start met het opstellen van een afgebakende projectopdracht. Daarbij zijn de voorlopige uitgangspunten die zijn opgesteld leidend. Het is aan de projectleider de taak om vervolgens met het projectteam, na vaststelling door de ambtelijk opdrachtgever en het directieteam, uitvoering te geven aan het plan. 

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • Minimaal 5 jaar ervaring met projectmanagement op het gebied van organisatie ontwikkeling.
  • Een relevante afgeronde opleiding op minimaal WO bachelor niveau op het gebied van bestuurskunde, organisatie ontwikkeling, ICT of personeel en organisatie.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectmanager binnen een (middel)grote (>100.000 inwoners) gemeente in de afgelopen 8 jaar.
  • Aantoonbare werkervaring met projecten op het gebied van organisatie ontwikkeling in de afgelopen 5 jaar in combinatie met: ICT en bedrijfsvoering/P&O.
  • Aantoonbare werkervaring met het organiseren van draagvlak (participatie) binnen een organisatie (duidelijk weergegeven in het cv).
  • Beschikbaar per 1 september 2021.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners