Interim Projectmanager – Onderwijslogistiek & Administratie – Den Haag #KRTZ1277602

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 januari 2024
Reageren tot 9 januari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 juli 2024
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO, HBO
ZZP tarief € 75 - € 80 per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Onderwijs | Educatie

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuuropdracht: 

Interim Projectmanager – Onderwijslogistiek & Administratie

  • Aantal posities: 1
  • Locatie: regio Den Haag
  • Hybride werken mogelijk: Ja
  • Startdatum: z.s.m. 
  • Einddatum: 6 maanden+
  • Verlenging: Ja
  • Inzet: 32 – 40 uur

 

Om in aanmerking te komen reageer vóór 9 december om 11.00u

 

Opdrachtomschrijving

Vacature: Projectmanager Onderwijslogistiek & Administratie

Functieomschrijving:
Ben jij enthousiast over het bevorderen van een optimale digitale leerervaring? Dit is jouw kans! Wij zoeken een ervaren en gepassioneerde Projectmanager met 5 jaar ervaring die zich gaat inzetten voor het versnellen van de digitalisering binnen het domein Student & Onderwijs.

De onderwijsinstelling die zich richt op onderwijs, onderzoek en innovatie. De instelling zet zich in voor uitdagingen op het gebied van energie, klimaat, mobiliteit, gezondheid en de digitale maatschappij. Om deze hoge standaard te handhaven, is digitalisering een prioriteit, en daarom is er een Digitale Strategie voor de periode 2023-2030 ontwikkeld.

Als Projectmanager voor Onderwijslogistiek & Administratie krijg je de kans om invulling te geven aan de digitale doelstellingen. Digitalisering speelt een cruciale rol in het bieden van optimale ondersteuning aan ondersteuningsmedewerkers, studenten en docenten bij de organisatie van het onderwijs.

In nauwe samenwerking met verschillende stakeholders op tactisch niveau stel je projectplannen op, gebaseerd op de strategische doelstellingen, en stuur je aan op de succesvolle uitvoering. Voorbeelden van initiatieven waar je aan werkt, zijn het verbeteren van digitale ondersteuning bij roostering, registratie van studieresultaten, flexibilisering van onderwijsprogramma's, inzetplanning, ondersteuning bij afhandeling van verzoeken aan de Examencommissie, en meer.

Je rapporteert aan de Lead Projectmanager voor Onderwijslogistiek en Administratie binnen het programma, waarin de belangrijkste stakeholders van het subdomein logistiek en administratie zijn vertegenwoordigd.

Hoofdverantwoordelijkheden:

1. Opstellen van projectplannen en leidinggeven aan het project(en) binnen het subdomein "Logistiek en Administratie".
2. Beheren en rapporteren over de inrichting en uitvoering van het project(en) met betrekking tot doelstellingen, resultaten, timing, risico's, voordelen en middelen.
3. Monitoren en escaleren van kwesties met betrekking tot tijd, voordelen, budget, middelen en risico's van jouw projecten binnen het subdomein.
4. Onderhouden van communicatie met directe en indirecte stakeholders binnen de organisatie, waaronder de faculteiten, Education & Student Affairs, en Extension School in het subdomein.
5. Afstemming en voorbereiding van besluitvorming met relevante stakeholders.

Eisen:

  • Maximaal uurtarief €80,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
     
  • Een afgeronde HBO- of WO-opleiding.
  • Minimaal 5 jaar+ ervaring met onderwijslogistiek en administratie, met specifieke kennis van de digitaliseringsmogelijkheden in de logistieke en administratieve praktijk.
  • Senior level (>5 jaar werkervaring) als projectmanager.
  • Kennis van en ervaring met projectmanagementmethodieken zoals Prince2 of IPMA is vereist.
  • Ervaring in een onderwijs instelling is een grote pré.
  • Aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van veranderkunde.
  • Hands-on mentaliteit met betrekking tot probleemanalyse en het bieden van oplossingsrichtingen, waarbij kennis en inzicht in onderwijsprocessen van essentieel belang zijn. Samenwerking met de businessanalist op dit aspect wordt verwacht.
  • Aantoonbare ervaring in stakeholder management.
  • Een goed gevoel voor grote organisaties met complexe processen, flexibiliteit in aanpak en uitstekende netwerkvaardigheden.
  • Het vermogen om je gemakkelijk in te leven in verschillende mensen en situaties, waarbij je een innemende gesprekspartner bent op alle niveaus, maar ook stevig in je schoenen staat wanneer nodig.
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.

 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT

Onze partners