Interim Projectmanagement Ondersteuner (PMO) – Zwolle #KRTZ7560561

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 februari 2024
Reageren tot 11 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zwolle
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 januari 2025
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Projectmanagement Ondersteuner (PMO) (36 uur) 

Locatie: Zwolle of Arnhem / Hybride
Startdatum: zsm
Einddatum: 10 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja

Uiterste reactiedatum: 12 februari 2024 om 10:00 uur

Bij de afdeling lever je als Project Management Officer (PMO) een bijdrage aan de voorbereiding en uitvoering van hele diverse projecten met inzet van alle technische disciplines. 

Als PMO’er werk je samen met de projectverantwoordelijke aan de voorbereiding en uitvoering van multidisciplinaire projecten en/of programma’s binnen het cluster Architectuur en Realisatie. Het gaat hierbij onder andere om het beheersen van taken op het gebied van rapporteren, planning en resource management, risico- en issue management, scope en change management. Denk hierbij aan het schrijven van rapportages, het opzetten en beheren van het risicodossier en het sturen op de projectplanning.

Je fungeert tevens als rechterhand, sparringpartner en vervanger van de projectmanager.

Daarnaast voer je zelfstandig (verbeter-)opdrachten uit op het gebied van de binnen de afdeling geldende project- en/of procesaanpak om de afdeling of onderdelen daarvan verder te ontwikkelen c.q. te professionaliseren.

     

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    Wat breng je mee aan kennis en vaardigheden?

    Als nieuwe Project Management Officer is het belangrijk dat je zowel inhoudelijke kennis en vaardigheden bezit. We zijn op zoek naar een collega met minimaal een afgeronde hbo-opleiding en minimaal 2 jaar werkervaring in projectbeheersing. Je hebt affiniteit met techniek en/of bent bekend met projecten in een technische omgeving. Jij hebt de ambitie en potentie om je verder te ontwikkelen tot bijvoorbeeld dé deskundige (op een deelgebied) in projectbeheersing of een projectverantwoordelijke functie.

    Andere functie-eisen:

    • Kennis van project- en procesmanagement (ervaring met Prince2);
    • Resultaat- en samenwerkingsgericht;
    • Sterk in plannen, organiseren en communiceren;
    • Onafhankelijk, zelfstandig en proactief;
    • Stijlflexibiliteit: de ene keer ben je sturend, de andere keer ondersteunend;
    • Ervaring binnen de overheid;
    • Open staan voor een flexibele werkomgeving. De ene dag zit je op kantoor (in bijvoorbeeld Zwolle of Arnhem), de andere dag werk je thuis

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 3 mrt 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
    Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 7 mrt 2024    Expertise: Management (Communicatie & PR), Teamleider, Overig (Communicatie), Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 2 mrt 2024    Expertise: Product owner
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 7 mrt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

    Onze partners