Interim Projectmanagement Ondersteuner (PMO) – Sr #KRTZ3924101

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 september 2020
Reageren tot 12 september 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zeist
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 67 per uur
Salaris €4.000 - 4.500 €3.500 - 4.000 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Binnen het aanbestedingsteam zorgt de PMO dat de voornaamste praktische randvoorwaarden om een effectieve en efficiënte aanbesteding te kunnen uitvoeren, worden ingevuld.

Hierbij is de PMO actief op de volgende gebieden:

  • Bewaken en afstemmen van voortgang en planning.
  • Opstellen en bijhouden van actiepunten ten behoeve van de voortgang van de aanbestedingen.
  • Opstellen van verslagen nav diverse overleggen
  • Organiseren van bijeenkomsten
  • Maken en bewaken van afspraken
  • Bijhouden van het aanbestedingsarchief
  • Ondersteunen van teamleden tav administratieve processen
  • Hiertoe werkt de PMO nauw samen met de andere projectleden

De kandidaat is verantwoordelijk voor de volgende resultaatgebieden:

  • Het completeren en beheren van het aanbestedings- en project(en)dossier(s).
  • Opstellen van periodieke management- en voortgangsrapportages (highlight reports).
  • Afhandelen van de urenregistratie.
  • Beheren van issue logs, besluiten en wijzigingen.
  • Bewaken van het uitvoeren van maatregelen nav gesignaleerde risico’s.
  • Signaleren en adviseren van de projectleider bij project issues (onder andere: planning, financiën, kwaliteit en resources) en het doen van voorstellen voor oplossingen.

Je hebt ervaring met:

  • Beheert een integrale project(en)planning.
  • Adviseert en draagt bij over de inzet van communicatiemiddelen om de communicatie naar projectleden en overige stakeholders te verzorgen en te verbeteren.
  • Monitort de voortgang en controleert afspraken, inclusief het ‘najagen’ van actiehouder(s)
  • Neemt deel aan de voortgang overleggen en levert een actieve ondersteuning daarbij.
  • Organiseert bijeenkomsten en workshops zoals, teamoverleg, beoordelingsbijeenkomsten en risicoanalyses, etc

 

  • Een afgeronde MBO/HBO opleiding
  • Een behaalde IPMA – D en / of PMO certificering (MoP® of soortgelijk) 
  • Een opleiding op het gebied van notuleren op MBO/HBO-niveau

 

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in de laatste 7 jaar als PMO’er of projectsupport.
  • Kennis van en ervaring met projectbeheersingsmethodieken (zoals PRINCE2 of IPMA PMO).
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Kennis van en ervaring met ondersteuning van Europese aanbestedingsprocessen (minimaal een jaar als PMO’er) is een grote pré
  • Ervaring met het notuleren 
  • Beheersing van de Engelse taal.
  • Ervaring met Microsoft Excel.

 

  • Probleemanalyse
  • Overtuigingskracht
  • Coachen
  • Initiatief
  • Klantgerichtheid
  • Leervermogen
  • Samenwerken

——-

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 23 nov 2020    Expertise: Teamleider, Organisatieadviseur, Bestuurssecretaris, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 nov 2020    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 26 nov 2020    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 29 nov 2020    Expertise: HRM adviseur, Overig (HRM)

Onze partners