Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Gepubliceerd op 8 februari 2022
Reageren tot 15 februari 2022
Bekeken
Reacties
Zichtbaar voor PRO
Locatie
Amsterdam
Start datum
Zo snel mogelijk
Eind datum
31 juli 2022
Aantal uur
24 uur
Soort contract
ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau
MBO
ZZP tarief
€ 50 per uur
Branche
Zakelijke dienstverlening
Verlenging
Ja
Vakgebied & expertise
Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Projectmanagement > Projectmedewerker, Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning)
Job alert aanmaken
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een: PMOAls Project Manager Ondersteuner (PMO) werk je (24 uur) voor de afdeling IT: • Het inrichten, beheren en bijhouden van administraties (financiën, presentaties, organogrammen) incl voorkomende registers in SharePoint;• Het assisteren met het organiseren van meetings, workshops en andere bijeenkomsten (bv demo’s);• Het onderhouden van de SharePoint pagina’s;• Het ondersteunen met notuleren van meetings, actielijsten bijhouden en bewaken, acties najagen;• Ondersteunen met communicatie van de afdeling (nieuwsbrieven, intranet enz). Werken aan zichtbaarheid;• Vergaderingen plannen;• In algemene zin leveren van kwalitatieve ondersteuning aan de afdeling.• (In voorkomende gevallen) aanmaken en monitoren bestelaanvragen in Oracle.• Losse adhoc klusjes;• Organiseren uitjes, borrels, cadeautjes;• Nieuwe mensen binnen team faciliteren.
Eisen:
Om succesvol te zijn in deze rol heb je minimaal MBO+ werk- en denkniveau en tenminste 5 jaar werkervaring. Ervaring in een projectmatige omgeving en SharePoint is een sterke pré;
- • Kennis van en ervaring met PSO werkzaamheden;
- Goede kennis van Sharepoint en MS Office programma’s;
- Administratieve en organisatorische vaardigheden;
- Klantgericht;
- Goed in een team kunnen samenwerken, maar ook zelfstandig;
- Anticiperende instelling, pro-actief;
- Communicatief vaardig;
- Nauwkeurig en accuraat;
- Integer;
- Beheers je de Engelse en Nederlandse taal goed in woord en geschrift;
- Ben je ook gewoon een leuke collega! De functie is voor 24 uur. Mogelijk meer uren beschikbaar in de nabije toekomst.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Voor jou geselecteerde opdrachten
Locatie: Boxmeer Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024 Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Lochem Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024 Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Roosendaal Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024 Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Sluis Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024 Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)