Interim Projectmanagement Ondersteuner (PMO) #KRTZ9503388

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 25 januari 2023
Reageren tot 6 februari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amersfoort
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 20 februari 2024
Aantal uur 24 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Elk programma bestaat uit meerdere projecten, die op efficiënte wijze uitgevoerd moeten worden. Als Projectmanagement Ondersteuner ben jij dan ook onmisbaar voor onze projectteams!

Je ondersteunt programmamanagers, productowners en omgevingsmanagers bij het maken van afspraken en verslaglegging van diverse bijeenkomsten. Je bent op de hoogte van alle relevante projectactiviteiten, stelt agenda’s en legt belangrijke acties en besluiten vast. Ook ondersteuning op het gebied van communicatie (bijvoorbeeld door het verzenden van informatiebrieven), het verzamelen van (financiële) gegevens en het verzorgen van projectoverzichten behoren tot je takenpakket.

Uiteraard heb je jouw oren en ogen altijd open, signaleer je mogelijke knelpunten en doe je proactief voorstellen ter verbetering. Jij weet wat er nodig is en zorgt dat alles tijdig beschikbaar is op de juiste locatie. Je hebt dan ook een uitdagende baan, in een dynamische omgeving met een flinke verantwoordelijkheid. Samengevat bestaat je rol uit de volgende punten:

PMO is er voor de ondersteuning van bestuur, programma's en projecten op het gebied bedrijfsvoering, secretariaat voor sturende overleggen en organiseren van (thema)dagen.

 

FUNCTIE EISEN EN- WENSEN:

Wat breng je mee?

  • Een MBO+ werk- en denkniveau
  • Ervaring met projectmatig werken
  • Je bent organisatorisch sterk;
  • Ervaring met MS Office (Word, Excel, Powerpoint);
  • Een flexibele, zelfstandige, pragmatische en proactieve houding;
  • Een brede belangstelling, nauwkeurigheid en integriteit;
  • Communicatief vaardig in woord en geschrift.
  • Je hebt het vermogen om de kern snel te doorgronden.
  • Je hebt het vermogen om projecten effectief aan te jagen en te ondersteunen.
  • Je bent iemand die stevig in zijn/haar schoenen staat.
  • Ervaring in de overheidssector.

De procedure

  • Startdatum: z.s.m.
  • Gesprekken worden ingepland op 13 of 14 februari 2023.

Aanbieden kan tot 7 februari om 09:00 uur. CV's worden tussentijds beoordeeld, indien er eerder een geschikte kandidaat is gevonden, sluit de aanvraagprocedure.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 31 jan 2023    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 6 feb 2023    Expertise: Content specialist, Copywriter, Online redacteur, Content creator, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 feb 2023    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 feb 2023    Expertise: Content specialist, Online marketeer, Overig (Communicatie), Content creator, Overig (Design & Multimedia), Overig (Webredactie), Overig (Marketing)

Onze partners