Interim Projectmanagement Ondersteuner #KRTZ2088361

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 oktober 2020
Reageren tot 5 november 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 55 per uur
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je ondersteunt de programmamanager in de werkzaamheden voor het programma. Daarnaast zal je, daar gewenst, ondersteuning bieden binnen de projecten. Het programma stuurt alle projecten aan en zorgt voor duidelijk inzicht in de status van de projecten. Je rapporteert aan de programmamanager.

Als Programma Management Ondersteuner zorg je voor een goede en kwalitatieve projectadministratie. Je werkzaamheden zullen bestaan o.a. uit:

  • Het geven van project ondersteuning op basis van PRINCE2;
  • Bewaken van mijlpalen, deadlines en afspraken;
  • Het assisteren bij het opstellen en bewaken van de projectplanningen;
  • Het inbedden van project beheersprocessen binnen het programma;
  • Het initiatief nemen in het meedenken en adviseren over verbeteringen;
  • Het archiveren en up-to-date houden van digitale documentatie.
  • Het verzamelen van voortgangsrapportages en het signaleren, analyseren en rapporteren van afwijkingen;
  • Het maken en voorbereiden van afspraken. Verslaglegging van meetings en zorgen voor de opvolging van actiepunten.
  • Het ondersteunen in de financiële verslaglegging en het verwerken van facturen.
  • Je bent het centrale aanspreekpunt voor de programmamanager en de medewerkers in het team.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  1. Een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau.
  2. In het bezit van minimaal een Prince2 Foundation certificaat.
  3. In de afgelopen 8 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring als PMO-er binnen grote (1000+ medewerkers) organisaties. Binnen projecten op het gebied van facility Management of huisvesting.
  4. In de afgelopen 5 jaar, minimaal 1 jaar werkervaring met Prince2.
  5. Beschikt over eigen vervoer, om ook inzetbaar te zijn door het land op locaties welke met het OV niet goed bereikbaar zijn.
  6. In de afgelopen 8 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring met programmamanagement ondersteuning, projectadministratie, projectfinanciën en -rapportages.
  7. In de afgelopen 5 jaar, werkervaring met (projectmanagement)software Principal Toolbox/Fortes Change Cloud of gelijkwaardig.
  8. In de afgelopen 5 jaar, minimaal 1 jaar werkervaring binnen een overheidsorganisatie, zodat werkwijzen en procedures niet geheel onbekend zijn.
  9. In het bezit van een Prince2 Practitioner certificaat.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Tarief en Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Change manager, Consultant, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Implementatiemanager, Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Zaandam    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Servicedesk medewerker
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Webredacteur, Overig (Webredactie)

Onze partners