Interim Projectmanagement Officer (PMO) – Utrecht #KRTZ6246435

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 juni 2024
Reageren tot 10 juni 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Projectmanagement Officer (PMO) (36 uur)

Locatie: regio Utrecht/hybride
Hybride bespreekbaar: Ja
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 december 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Nee, maar neem gerust contact met ons op om de contractmogelijkheden te bespreken
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: z.s.m, uiterlijk 11 juni 2024 – 10:00 uur

Ben jij een gedreven PMO met een passie voor projectbeheersing en verantwoording? Onze organisatie zoekt een enthousiaste professional die ons team komt versterken. In deze rol werk je nauw samen met de projectmanager en zorg je voor de uitvoering en monitoring van diverse projecten.

Wat ga je doen?

Als PMO ben je verantwoordelijk voor de planning, inzet, voortgang, risico-, change-, en kwaliteitsmanagement van projecten. Je helpt bij het organiseren van overleggen en zorgt voor verslaglegging. Samen met de controller ben je verantwoordelijk voor budgettering, budgetbewaking en financiële analyses. Je hebt een controlerende rol en zorgt voor verbetering en monitoring van voorspelbaarheid en betrouwbaarheid in samenwerking met de IV-organisatie.

  • Projectbeheersing: Je voert processen uit voor projectbeheersing en verantwoording.
  • Planning en Voortgang: Je bewaakt de planning, voortgang en projectdoelstellingen.
  • Financiën: Je beheert de financiën, geeft prognoses af en rapporteert periodiek over de voortgang.
  • Analyses: Je voert ad hoc analyses uit en adviseert de projectmanager en teamleden.
  • Organisatie: Je ondersteunt bij het organiseren van overleggen en zorgt voor verslaglegging.
  • Project Audits: Je coördineert en ondersteunt projectaudits.
  • Sparringpartner: Je bent een sparringpartner voor de projectmanager op het gebied van projectmanagement, finance, beheersing en verantwoording.

Standplaats

Je werkt ongeveer 2 dagen per week in Utrecht en verder hybride.

Competenties

  • Resultaatgericht: Je bent gericht op het behalen van resultaten en productiviteit.
  • Initiatief: Je neemt graag initiatief en organiseert je eigen werkzaamheden.
  • Hands-On: Je bent praktisch ingesteld en doortastend.
  • Onafhankelijk en Integer: Je hebt een onafhankelijke en integere houding.
  • Analytisch en Ondernemend: Je bent analytisch, ondernemend en leergierig.
  • Communicatief: Je hebt goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands.

Waarom deze rol?

In deze rol speel je een cruciale rol in de beheersing en verantwoording van projecten binnen onze organisatie. Je krijgt de kans om zelfstandig te werken in een dynamische omgeving en je expertise in projectmanagement en financiën in te zetten.

Ben jij klaar om een verschil te maken en onze projecten naar een hoger niveau te tillen? Solliciteer nu en word onderdeel van ons enthousiaste team!

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Ervaring: Minimaal 4 jaar relevante werkervaring in (financiële) beheersing en verantwoording in project- en programma-organisaties.
  • Opleiding: HBO werk- en denkniveau, aangetoond door een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau of door werkervaring.
  • Kennis: Aantoonbare kennis van project- en programmamanagementmethodieken zoals Prince2, MSP Foundation, IPMA PMO/D/C, Agile Scrum, Agile PM en SAFe.
  • Ervaring in Grote Organisaties: Ervaring in grote bestuurlijke overheidsorganisaties.
  • Praktische Ingesteldheid: Je kunt zelfstandig producten opleveren in afstemming met de relevante omgeving.
  • Project-Control: Aantoonbare affiniteit met project-control en ervaring met financiële beheersing in Agile/SAFe omgevingen

Intake

  • Dag voor gesprekken wordt verwacht op: 13-06-2024 dan wel in nader overleg. 2de gesprekken worden gepland in de week van 14-06-2024 . Houd hier rekening mee!

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 20 jun 2024    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Informatiemanager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2024    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 26 jun 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Purmerend    Uiterste reactiedatum: 17 jun 2024    Expertise: DIV medewerker

Onze partners