Interim Projectleider/Teamleider Informatiebeheer – Den Bosch #KRTZ0289857

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Projectleider/Teamleider Informatiebeheer (36 uur) 

Locatie: Den-Bosch, in overleg deels hybride
Startdatum: 1 juli 2024
Einddatum: 31 december 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
Hybride werken mogelijk: Ja, in overleg
ZZP mogelijk: Ja, tarief maximaal €95,- all-in. excl. BTW
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 12 juni 2024 om 16:00 uur

Wil jij een sleutelrol spelen in het informatie- en archiefbeheer van onze organisatie? Dan zoeken wij jou! Als tijdelijke kracht krijg je de kans om een aantal inhoudelijke opdrachten aan te pakken en als aanspreekpunt te fungeren voor het team Informatie-Control en –Beheer (ICB).

In onze organisatie maken we grote stappen richting een geoptimaliseerd informatiebeheer. We focussen ons op het digitaliseren van alle informatiestromen, terwijl we ook het resterende papieren archief wegwerken. Jouw rol? Als vervanger van de huidige teamleider ben jij verantwoordelijk voor het oppakken van diverse klussen gedurende ongeveer 6 maanden. Je bent het aanspreekpunt voor het team en werkt aan de verdere professionalisering van het informatiebeheer.

Wat ga je doen?

  • Je ondersteunt bij de implementatie van diverse opdrachten, zoals de herijking van bestuurlijke besluitvorming en de positionering van de Wet open overheid (Woo).
  • Je bent betrokken bij overleggen met verschillende teams en werkgroepen, zoals de vakgroep.
  • Je coördineert de verbinding tussen ICB en ICT voor belangrijke migraties en transformaties.
  • Je draagt bij aan de ontwikkeling van beleidsdocumenten over het bewaren van digitale informatie.
  • Je adviseert over belangrijke zaken zoals role-based access en informatiebeveiliging.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een gedreven professional met een visie op digitaal informatiebeheer en ervaring in projectleiding binnen de overheid. Je hebt minimaal 10 jaar ervaring in teamleiding en projectmanagement op het gebied van archief- en informatiebeheer. Daarnaast beschik je over een relevante WO-opleiding en uitstekende advies- en communicatievaardigheden.

Ben jij de persoon die wij zoeken? Solliciteer nu en maak deel uit van ons dynamische team!

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €95,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW;
  • beschikt over een relevante opleiding op WO-niveau, waarin archief-/informatiebeheer een belangrijk onderdeel is, c.q. vult dit aan met relevante cursussen
  • beschikt over 10 jaar werkervaring binnen de overheid als teamleider en projectleider in het werkveld van archief- en informatiebeheer

Interviewplanning

We streven ernaar de gesprekken te houden op dinsdag 18 juni 2024. Het zou fijn zijn als je hier rekening mee wil houden. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 20 jun 2024    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Informatiemanager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2024    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 26 jun 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Purmerend    Uiterste reactiedatum: 17 jun 2024    Expertise: DIV medewerker

Onze partners