Interim Projectleider Projectadministratie Facility #KRTZ7251052

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 9 december 2020
Reageren tot 17 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Projectleider Projectadministratie ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van en inzicht in de realisatie van het project. Tevens ben je verantwoordelijk voor heldere communicatie richting de lijnorganisatie en diverse werkgroepen en gebruikersgroepen. Je vertegenwoordigt de belangen van de eindgebruiker en werkt op basis van gelijkwaardigheid nauw samen met de proceseigenaar en stakeholders.

Je hebt kennis van de huidige systemen / applicaties die momenteel worden gebruikt waarbij je kennis van Planon essentieel is. Bij voorkeur beschik je over een breed netwerk in dit werkveld of ben je in staat om deze op te bouwen. Je bent in staat op een wat hoger abstractieniveau over het proces en de systemen te kunnen kijken. Samen met de proceseigenaar en stakeholders ben je proactief op zoek naar proces- en systeemoptimalisaties. Je onderhoudt nauwe contacten met de stakeholders van de politie en daarbuiten.

Als Projectleider Projectadministratie ben je dus in staat om d.m.v. begrip, argumentatie en motivatie stakeholders mee te nemen in het proces, om zo de stakeholders bewust te maken van het grotere geheel, en samen te zoeken naar passende oplossingsrichtingen binnen de gehele keten.

  • Analyseren van de functionele behoefte;
  • Uitwerken van de oplossing en requirements;
  • Ondersteunen van de proceseigenaar en product owner;
  • Meedenken in oplossingen.

  • Projectmanagement (waaronder voortgangsbewaking, rapporteren en projectplanning);
  • Risico- en issuemanagement;
  • Informatie analyse;
  • Vertalen van gewenste verbeteringen naar features/user stories;
  • Opstellen requirements en mapping;
  • Uitvoeren reviews;
  • Opstellen notities en besluitstukken.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  1. Minimaal een afgeronde HBO opleiding, richting Facility Management.
  2. In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar werkervaring binnen een vergelijkbare rol waarin een implementatie is begeleid op het gebied van Facility management binnen een organisatie met meer dan 1000 medewerkers.
  3. Aantoonbare werkervaring in het opstellen van business requirements.
  4. Aantoonbare werkervaring met proces- en systeemoptimalisatie.
  5. Aantoonbare werkervaring met het verbeteren van financiële stromen.
  6. Aantoonbare recente (niet langer dan 2 jaar geleden) werkervaring met het configureren van een Facility management informatie systeem (o.a. Planon).
  7. Aantoonbare werkervaring binnen overheid.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 25 jan 2021    Expertise: Overig (ICT Software Development)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2021    Expertise: Financieel medewerker
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2021    Expertise: Agile coach
Locatie: Leiden    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2021    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners