Interim Projectleider Nieuwe Website #KRTZ0712423

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 18 november 2020
Reageren tot 29 november 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wat ga je doen (inclusief kernactiviteiten): 
Wij zijn op zoek naar een interim projectleider die in nauwe samenwerking met medewerkers  een nieuwe website realiseert van plan tot aanbesteding tot uitvoer (content, design, techniek, governancestructuur). Een deel van de voorbereidingen is al in gang gezet middels een vooronderzoek waarbij er al diverse fases zijn bepaald. Het doel is om op een projectmatige wijze het projectplan voor een nieuwe website op te stellen en uit te voeren. Je bent, in nauwe samenwerking met collega's van het projectteam, verantwoordelijk voor de volgende resultaten

  • De nieuwe website krijgt een platformfunctie voor de ambities van de organisaties en profileert de organisatie als publiek kennisinstituut en vormt een verbindende factor, crisispartners en Rijksoverheid die kennis toevoegt op het gebied van onderzoek, onderwijs intelligence en ondersteuning. 
  • De content op de website sluit aan bij de wensen van diensten en afdelingen en waarborgt dat we in het kader van onze wettelijke taak kennis verzamelen en blijven ontsluiten voor onze (crisis) partners.
  • De nieuwe website is voorzien van een eigentijdse uitstraling, geactualiseerd en voorzien van eigentijdse functionaliteiten.
  • De nieuwe website voldoet aan de geldende wet- en regelgeving en zijn toekomstbestendig (AVG, digitale toegankelijkheid).

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • minimaal een afgeronde HBO opleiding. 
  • minimaal 3 jaar werkervaring als projectleider met projectmanagement en online contentmanagement.
  • minimaal 3 jaar ervaring als online projectleider vanuit communicatie en automatiserings-perspectief.
  • ervaring met de vertaling van plan naar de opzet en content van een nieuwe website.
  • ervaring met ontwikkelen van complexe responsive websites inclusief ervaring met digitale toegankelijkheid, een wettelijk vereisten voor overheidswebsites.
  • ervaring met het aansturen van een team, het inspireren en motiveren van teamleden en weet daarbij optimaal gebruik te maken van verschillende vaardigheden van teamleden.
  • kennis van de laatste ontwikkelingen op online gebied, aantoonbaar door middel van bijvoorbeeld trainingen, kennissessies en webinars.
  • minimaal 2 jaar recente (< 5 jaar geleden) ervaring bij een overheidsorganisatie.
  • de selectiegesprekken worden gevoerd op 14 en/of 15 december (ochtend) via MS Teams.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 nov 2024    Expertise: Administratief medewerker, DIV medewerker
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 13 nov 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 14 nov 2024    Expertise: Business analist
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 10 nov 2024    Expertise: Administratief medewerker, Personeelsplanner, Overig (Administratief)

Onze partners