Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement > Projectmanager, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement), Communicatie & PR > Overig (Communicatie), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wat ga je doen (inclusief kernactiviteiten):
Wij zijn op zoek naar een interim projectleider die in nauwe samenwerking met medewerkers een nieuwe website realiseert van plan tot aanbesteding tot uitvoer (content, design, techniek, governancestructuur). Een deel van de voorbereidingen is al in gang gezet middels een vooronderzoek waarbij er al diverse fases zijn bepaald. Het doel is om op een projectmatige wijze het projectplan voor een nieuwe website op te stellen en uit te voeren. Je bent, in nauwe samenwerking met collega's van het projectteam, verantwoordelijk voor de volgende resultaten
- De nieuwe website krijgt een platformfunctie voor de ambities van de organisaties en profileert de organisatie als publiek kennisinstituut en vormt een verbindende factor, crisispartners en Rijksoverheid die kennis toevoegt op het gebied van onderzoek, onderwijs intelligence en ondersteuning.
- De content op de website sluit aan bij de wensen van diensten en afdelingen en waarborgt dat we in het kader van onze wettelijke taak kennis verzamelen en blijven ontsluiten voor onze (crisis) partners.
- De nieuwe website is voorzien van een eigentijdse uitstraling, geactualiseerd en voorzien van eigentijdse functionaliteiten.
- De nieuwe website voldoet aan de geldende wet- en regelgeving en zijn toekomstbestendig (AVG, digitale toegankelijkheid).
Eisen waaraan je moet voldoen:
- minimaal een afgeronde HBO opleiding.
- minimaal 3 jaar werkervaring als projectleider met projectmanagement en online contentmanagement.
- minimaal 3 jaar ervaring als online projectleider vanuit communicatie en automatiserings-perspectief.
- ervaring met de vertaling van plan naar de opzet en content van een nieuwe website.
- ervaring met ontwikkelen van complexe responsive websites inclusief ervaring met digitale toegankelijkheid, een wettelijk vereisten voor overheidswebsites.
- ervaring met het aansturen van een team, het inspireren en motiveren van teamleden en weet daarbij optimaal gebruik te maken van verschillende vaardigheden van teamleden.
- kennis van de laatste ontwikkelingen op online gebied, aantoonbaar door middel van bijvoorbeeld trainingen, kennissessies en webinars.
- minimaal 2 jaar recente (< 5 jaar geleden) ervaring bij een overheidsorganisatie.
- de selectiegesprekken worden gevoerd op 14 en/of 15 december (ochtend) via MS Teams.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.