Interim projectleider/manager voor inrichting beheeromgeving #KRTZ160666

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 juni 2022
Reageren tot 17 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 24 uur, 28 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract, Detacheringscontract
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Medior, Senior
ZZP tarief € 90 per uur
Branche Gemeente, ICT
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Interim projectleider/manager voor INRICHTING BEHEEROMGEVING.

Onze opdrachtgever komt binnenkort met nadere specificaties, maar per direct wordt gezocht naar een kandidaat met bewezen ervaring.

Een doorgewinterde servicemanager of projectmanager of projectleider, die alle skills beheerst als het gaat om servicemanagement, Bisl, ASL, ITIL, etc etc.

Kenmerken behorende bij de omgeving van onze opdrachtgever:

  • meerdere leveranciers
  • verschillende software ontwikkelpartijen
  • outsourcing partijen
  • cloud

De start van het project is zsm.

Inzet minimaal 3 dagen per week, mogelijk tot 5 dagen.

Duur minimaal 6 maanden, verwachting zeker 1 jaar.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners