Interim Projectleider IT / Informatiemanager #KRTZ4835592

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 19 oktober 2022
Reageren tot 31 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 14 april 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 85 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wat ga je doen?
Als adviseur en projectleider

  • Ga je je bezighouden met nieuwe en soms ingewikkelde vraagstukken op het gebied van de verbetering van duurzame toegankelijkheid van informatie en van de informatiehuishouding;
  • verdiep je je in actuele informatievraagstukken waarbij je zoekt naar de beste methode om het bewaren van informatie in lijn te laten zijn met de  archief wett en –regelgeving;
  • vindt je het een uitdaging om de kwaliteit van informatiemanagement en -beheer continue door te  ontwikkelen;
  • ontwikkel en implementeer je (nieuw) beleid, leidt of neem je deel aan projecten en adviseer je de organisatie.

 

FUCNTIE EISEN – EN WENSEN:

  • Tarief is maximaal €85,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • beschikt over een relevante afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau, waarvan zowel informatiemanagement als informatiebeheer in alle facetten belangrijke onderdelen vormden.
  • beschikt over 3 jaar werkervaring met informatiebeheer (archief) vraagstukken/projecten, voorkeur bij een overheidsorganisatie.
  • beschikt over 3 jaar ervaring met informatiemanagement (breder) vraagstukken/projecten.
  • beschikt over 3 jaar ervaring als adviseur én 3 jaar als projectleider.
  • Minimaal 5 jaar ervaring met het (door)ontwikkelen van organisatieconcepten zoals het HOF-model en het professionaliseren van bijbehorende rollen en functies.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in het hiërarchisch aansturen van minimaal 40 medewerkers. 

Interviewplanning

We streven ernaar om de gesprekken te houden in de week van 7 november as.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners