Interim Projectleider inrichting KCC – regio Den Haag #KRTZ8169205

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 juni 2023
Reageren tot 13 juni 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 januari 2024
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Projectleider inrichting KCC (32 uur) 

Locatie: omgeving Den – Haag
Startdatum: 1 juli
Einddatum: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja

Uiterste reactiedatum: 13 juni 2023 om 16:00 uur

Bij de afdeling Klantcontactcentrum (KCC) is het de ambitie om onze klanten zo snel als afgesproken te helpen, in een keer goed en op de manier die door de klant als prettig wordt ervaren.

De opdracht bestaat uit:

  • Functionele inrichting van ons nieuwe zaaksysteem. Hierbij is het leidend dat we zoveel mogelijk vanuit 1 omgeving werken, klantcontacten zo gemakkelijk mogelijk worden vastgelegd, terugbelnotities kunnen worden aangemaakt, procesinformatie wordt vastgelegd en servicenormen gemeten worden;
  • Bereikbaarheidsonderzoek/rapportage maken waarin de 1e en 2e lijns bereikbaarheid is opgenomen inclusief adviezen hoe de kwaliteit van onze dienstverlening en de bereikbaarheid te verhogen;
  • Advies over de inrichting van de kennisbank en hoe dit te beleggen in de organisatie;
  • Onze ambitie op dienstverlening inclusief de nieuwe servicenormen/beloftes uitdragen waarbij teams/afdelingen worden meegenomen in de nieuwe werkwijze in zaaksystemen

Weet jij hier wel raad mee en help jij het KCC graag verder in deze professionalisering? Heb jij aantoonbare ervaring met het inrichten van een gemeentelijk Klant Contact Centrum, de implementatie van de bijbehorende (nieuwe) systemen en heb je vaker een adviserende- of- projectleider-rol gehad binnen een Klant Contact Centrum? Dan zijn wij op zoek naar elkaar!

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen een gemeentelijke instelling;
    • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
    • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met adviseren/ projectleiding binnen een Klant Contact Centrum;
    • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen een gemeentelijke instelling;
    • Per 1 juli beschikbaar, voor minimaal 6 maanden;
    • Eerder, aantoonbaar, adviezen geschreven met dienstverlening als hoofdonderwerp;
    • Bereid om iedere dag aanwezig te zijn op kantoor.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 5 aug 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 jul 2024    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Administratief medewerker, Overig (Administratief)
    Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 15 jul 2024    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker
    Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 14 jul 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

    Onze partners