Interim Projectleider Informatievoorziening (ICT) #KRTZ6324574

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 9 september 2020
Reageren tot 20 september 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Leiden
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO, HBO
ZZP tarief € 80 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als projectmanager ben je in de rol van opdrachtnemer verantwoordelijk voor het uitvoeren van automatiserings- en informatieseringsprojecten. Deze projecten bevinden zich op het terrein van het digitaliseren en automatiseren van bedrijfsprocessen, waar het accent de ene keer meer op functionele aspecten ligt en bij een ander project meer op de technisch inhoudelijke zaken.

Specifiek deze opdracht: Een groot deel van de initiële opdracht zal bestaan uit het afmaken van de aanbesteding en aansluitend het implementeren van een tool voor de digitale ondersteuning van: – Enerzijds de gehele bestuurlijke besluitvormingsketen. Dit start bij de laatste stap van het ambtelijk accorderingsproces en loopt tot aan het besluit en archivering van de bijbehorende stukken inclusief documentontsluiting voor politici, burgers en andere belanghebbenden. – Anderzijds het papierloos vergaderen voor college, raden en ambtenaren. Dit houdt in dat we streven naar één enkel vergadertool voor de gehele bestuurlijke en ambtelijke organisatie. Nu wordt hier de applicatie iBabs voor gebruikt. Daarnaast kunnen ook andere projecten onderdeel van deze (initiële) opdracht gaan uitmaken, maar daar is nu nog onvoldoende concreet zicht op.

Eisen:

  • HBO/Academisch werk- en denkniveau.
  • Aantoonbaar ervaring met erkende projectmethoden zoals PRINCE2 en Agile.
  • Minimaal 5 jaar ervaring met projecten bij de gemeentelijke overheid.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring als projectmanager binnen de Informatievoorziening.
  • Ervaring met: 1. het selecteren en implementeren van digitale vergader hulpmiddelen (zoals iBabs of vergelijkbaar), of: 2. het selecteren en implementeren van een applicatie ter ondersteuning van de bestuurlijke besluitvormingsketen.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners