Interim Projectleider Informatiebeheer #KRTZ5302481

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 31 maart 2023
Reageren tot 13 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 19 december 2023
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Projectleider Informatiebeheer (32 – 36 uur) 

Locatie: Arnhem
Startdatum: 17 april 2023
Einddatum: 19 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 14 april 2023 om 16:00 uur

Informatie- en datagericht werken is de komende jaren een belangrijke ontwikkeling. Het geeft een impuls aan de kwaliteit en effectiviteit van ons werk, zowel het primaire proces als de bedrijfsprocessen. Op de langere termijn vormt data & informatie een speerpunt  in de positionering van ons bij de uitvoering van de Omgevingswet. We zijn op zoek naar een projectleider die ons helpt hiervoor een goede basis te leggen.

Aan het begin van je werkdag kom je binnen in ons. Na een kop koffie (of thee) te hebben gehaald, werk je een voorstel voor dataverrijking uit. Je duikt je mailbox in en beantwoordt wat mailtjes. Zo vraagt Teamleider hoe hij zijn dossiers digitaal kan optimaliseren. Daarna ga je in overleg met de informatiemanager over de dataclassificatie in SharePoint en de bewaartermijnen van de zaken en documenten. Weer terug op je plek, ga je aan de slag met het voorbereiden van een voortgangsrapportage over de kernregistratie van data voor het MT. Tenslotte sluit je aan bij het projectleidersoverleg datagedreven werken, waarin je met je collega’s de ontwikkelingen doorneemt die elkaar de komende tijd in rap tempo zullen opvolgen.

Spreekt een ochtend/dag als dit jou aan? Wij zoeken een ervaren projectleider die op zoek is naar een uitdagende en dynamische werkomgeving en gewend is om op diverse niveaus gevraagd én ongevraagd advies te geven, die de noodzaak tot aanpassing van ons beleid signaleert, het beleid opstelt en/of aanpast en vervolgens operationaliseert.

PROJECTDOEL

De dataregistratie en – kwaliteit verbeteren zodat er een goede basis is voor datagericht (samen)werken. Dit geeft een kwaliteitsimpuls aan de taakuitvoering en een efficiëntere bedrijfsvoering. Daarnaast is van belang dat wordt voldaan aan de Archiefwet die ziet op de toekomstbestendige opslag en vindbaarheid van zaakdocumentatie, data en dossiers.

TOELICHTING

We zijn op route om steeds meer datagedreven te werken. De basis daarvoor is voldoende, betrouwbare en goed toegankelijke basisgegevens. Bij ons, maar ook andere diensten, hebben daar nog stappen in te zetten. Concreet zijn we van plan:

  1. In kaart te brengen over welke informatie we moeten en willen beschikken (data-inventarisatie)
  2. Deze informatie te omschrijven (data-definitie)
  3. Te analyseren welke informatie we wel en niet hebben en of deze correct is (data-matching)
  4. Een aanpak uit te denken hoe de ontbrekende data te krijgen en dit uit te voeren (data-verzameling)
  5. Een werkwijze op te stellen hoe we de data actueel houden en archiefwaardig opslaan (data-borging)

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Beschikt over minimaal een relevante afgeronde HBO opleiding op het gebied van IT of vergelijkbaar.
  • Projectmanagement opleiding afgerond (zoals Prince2 etc.).
  • Minimaal 7 jaar werkervaring in deze functie (of vergelijkbaar).
  • Ervaring bij een overheidsorganisatie is een pré, geen vereiste.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners