Interim Projectleider implementatie ICT #KRTZ6594270

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 oktober 2022
Reageren tot 5 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 17 april 2023
Aantal uur 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 88 Marktconform per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als projectleider implementatie financieel informatiesysteem ben je onderdeel van het team Financiën en Control dat deel uitmaakt van de afdeling Bedrijfsvoering. Het team bestaat naast jou uit: financieel controllers, financieel consulenten, financieel medewerkers en VIC medewerker. Het is dan ook belangrijk dat je goed in teamverband kunt werken, maar ook dat je zelfstandig aan de slag kunt gaan.

Opdracht
Van de projectleider implementatie nieuw financieel informatiesysteem verwachten we de volgende resultaten:

  1. Eind 2022: een plan van aanpak implementatie financieel informatiesysteem
  2. In 2023: een succesvolle implementatie van een nieuw financieel informatiesysteem door:
  • Sturing geven aan het plan van aanpak
  • Leveren van voortgangsrapportages aan stuurgroep
  • Leiding geven aan het projectteam
  • Vertegenwoordiging van de organisatie in samenwerkingsverband 
  • Beschrijven, uitwerken en implementeren van nieuwe financiële processen
  • Verantwoording afleggen aan de Stuurgroep

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Maximaal uurtarief €88,- (all-in, excl. BTW);
    • Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding, in de richting van financiën en ICT;
    • Uiterlijk beschikbaar per 15 oktober voor gemiddeld 20 uur in de week;
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider financiën bij een overheidsorganisatie (duidelijk weergeven in het cv);
    • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider implementatie financieel informatiesysteem binnen een gemeente;
    • Aantoonbare werkervaring met het aansturen van een projectteam (duidelijk gemaakt in het cv middels een voorbeeld).

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

    Onze partners