Interim Projectleider ICT – regio Den-Haag #KRTZ5327476

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 februari 2024
Reageren tot 29 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 juli 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Projectleider ICT (36 uur) 

Locatie: omgeving Den Haag
Startdatum: zsm
Duur: 3 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 1 maart 2024 om 16:00 uur

Opdracht
Als projectleider weet je ICT-projecten in goede banen te leiden. Je zorgt ervoor dat het resultaat wordt opgeleverd conform de kwaliteitseisen en stuurt strak op tijd en geld. Omdat je werkt aan applicaties en ICT-systemen die cruciaal zijn voor de dienstverlening, ben je bewust van de risico’s die op kunnen treden. Je bent in staat om samen met je projectteam risicoanalyses te maken en risico’s in een project te managen. Je hebt een klantgerichte houding en stelt de wensen van de gebruikers centraal. Je bent een teamspeler en werkt nauw samen met de Chief Information Officer, je collega-projectleiders, informatiemanagers en functioneel beheerders.

Wij zoeken iemand die de volgende projecten kan overnemen: het uitfaseren van oude netwerkschrijven en migreren naar Teams/SharePoint in de organisatie en het invoeren van een autorisatiematrix.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Per 1 april 2024 beschikbaar voor minimaal 32 uur per week;
  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van ICT/IT;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider binnen de ICT sector binnen een overheidsinstelling;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4  jaar in een projectmanagement rol voor een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met Sharepoint benoem waar dit is opgedaan;
  • Aantoonbare werkervaring met ingebruikname autorisatiematrix licht dit toe in het cv.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners