Interim Projectleider ICT #KRTZ9740539

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 19 juli 2022
Reageren tot 24 juli 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Alphen aan den Rijn
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 25 april 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Van de projectleider wordt verwacht dat hij/zij binnen die context een hoog kwalitatief resultaat bereikt, dat het eindresultaat wordt geaccepteerd door de gebruikers en dat de projecten beheerst en voorspelbaar worden gerealiseerd. Dat vergt doorzettingsvermogen, diplomatie en een doortastende omgang met de risico’ s die dit complexe traject kenmerkt.
Omdat de ICT infrastructuur is uitbesteed, maak je in dat kader afspraken met onze leveranciers en geeft leiding aan inkoop en aanbestedingstrajecten van ICT producten en diensten.
De projectleider valt onder de verantwoordelijkheid van de directeur, en onder functionele aansturing van Teamleider Beleid en Regie Informatievoorziening.

De Projectleider:

  • vertegenwoordigd de organisatiein projecten en is er namens het MT verantwoordelijk voor dat de deliverables worden opgeleverd
  • is hét aanspreekpunt voor het betreffende project
  • onderhoud het contact met de Business projectleider als deel projectleider
  • rapporteert en escaleert indien nodig, aan het MT lid dat deel uit maakt van de stuurgroep in de rol van senior leverancier  De senior leverancier vertegenwoordigt alle toeleveranciers van het project (als hoofdaannemer). De senior leverancier is verantwoordelijk voor de kwaliteit en tijdigheid van de externe leveringen
  • maakt een deel plan van aanpak voor de activiteiten in het betreffende project en stemt dit af met het MT 

Activiteiten van de projectleider:

  • initiëren van het inkoop proces met de contractmanager
  • maakt afspraken over de beschikbaarheid van resources met de teammanagers
  • maakt afspraken met leveranciers (via de juiste kanalen: changemanagement/ contractmanagement, enz.)
  • maakt afspraken met de middleware leverancier
  • zorgt voor de allocatie van de juiste resources
  • maakt namens het MT een offerte namens
  • zorgt voor oplossingen die zich conformeren aan beleid en architectuur (incl. AVG en security)
  • bepaalt met de juiste disciplines welke begrotingsruimteexploitatiebegroting aanwezig is voor het onderhavige project (éénmalig en structureel)

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

De kandidaat die wij zoeken heeft:

1. Tarief maximaal : marktconform
2. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Aantoonbare werkervaring op het gebied van informatiemanagement;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectmanager op het gebied van informatievoorziening;
5. Aantoonbare werkervaring met afdeling overstijgende implementatievraagstukken;
6. Aantoonbare werkervaring met het inrichten van processen en opstellen van procesbeschrijvingen;
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij overheid als projectleider;
8. Aantoonbare werkervaring met inkoop en aanbestedingstrajecten van ICT-producten en diensten.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners