Interim Projectleider ICT (Financieel Systeem) #KRTZ5478537

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 januari 2023
Reageren tot 25 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Delft
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 6 augustus 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 105 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht:  Projectleider ICT – Financieel Systeem (32 uur)

Locatie: Delft
Startdatum: 6 februari 2023
Einddatum: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: donderdag 26 januari 2023 om 08:00 uur

De organisatie gaat het huidige financiële systeem, gebaseerd op JD Edwards, vervangen door een nieuw systeem. Er is een verkenningsproject geweest met een uitgebreid onderzoeksrapport als eindresultaat. Momenteel loopt de marktconsultatiefase. Het doel van de opdracht is de afronding van de marktconsultatie verzorgen, en het aanbesteden van een nieuw financieel systeem dat optimaal aansluit bij de eisen en wensen.

Jouw rol ziet er als volgt uit:

  • Het tot stand brengen van een programma van eisen voor het nieuwe systeem;
  • Het organiseren van een (Europese) aanbesteding;
  • Het implementeren in de organisatie van het nieuwe systeem; 
  • De uitdaging is om de verschillende betrokkenen aangehaakt te houden op de stappen die worden gezet en tegelijkertijd scherpte te krijgen in wat de organisatie wel en niet wil opnemen in het pakket. Het pakket moet in de toekomst het mogelijk maken om niet alleen goed te administreren maar tevens adequate managementinformatie te leveren.

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Tarief is maximaal €105,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de functie Projectleider ICT in een lokale overheidsorganisatie;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met selectie- en implementatieprojecten van geautomatiseerde systemen in de rol van projectleider in de afgelopen 10 jaar;
  • Aantoonbare werkervaring als projectleider met een (vervangend) financieel systeem traject (minimaal 2 trajecten) bij een 50.000+ gemeente;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare referenties van uitgevoerde (financiële) trajecten. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners