Interim Projectcoördinator Zaaksysteem #KRTZ4789720 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Projectcoördinator Zaaksysteem #KRTZ4789720

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 juni 2021
Reageren tot 9 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zoetermeer
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 80 per uur
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Projectcoördinator ‘Ontwikkelen & Migratie’ zaaksysteem krijg je de verantwoordelijkheid over het deelproject ter vervanging en uitfasering van het oude zaaksysteem, met een focus op de technische implementatie en de datamigratie van het oude zaaksysteem. Het project is één van onze prioriteiten binnen I&A. De urgentie is hoog; Voor het einde van het jaar willen we het project afronden. Dat betekent strakke projectplanning, uitstekende samenwerking binnen de vakteams van I&A alsook een goede afstemming met vakafdelingen.

De extra uitdaging die we voor je hebben, is dat er terzelfder tijd ook een programma loopt ter verbetering van processen, waarbij datzelfde zaaksysteem een centrale rol speelt. Samenwerken met dit programma en oog hebben voor elkaars belangen is daarbij essentieel. Je hebt je projectdoelen op orde en houdt tijd, uren, kwaliteit en geld goed in de gaten, maar als het nodig is ben je ook pragmatisch en flexibel. Risico’s signaleer je tijdig en je doet verbetervoorstellen met duidelijke opties en gevraagde besluiten. Omdat je het grote geheel niet snel uit het oog verliest, luisteren we graag naar jouw adviezen over samenhang tussen projecten of over prioriteiten en richting. Zoek jij de uitdaging in een complex project in een bestuurlijke omgeving?

Eisen waaraan je moet voldoen:

1.  Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan met ICT-projecten binnen een 100.000+ gemeente in de afgelopen 8 jaar.
2. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van ICT.
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Projectleider met de implementatie van een zaaksysteem In de afgelopen 5 jaar (duidelijk weergegeven in het cv middels referentie projecten).
4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden / coachen van een projectteam (min. 12 medewerkers) binnen een gemeente in de afgelopen 8 jaar.
5. Een afgeronde opleiding projectmanagement (bijv. Prince2).

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 26 jul 2021    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 14 jun 2021    Expertise: MarCom adviseur, Overig (Communicatie), Overig (Marketing)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2021    Expertise: Medewerker Marketing & Communicatie, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 jun 2021    Expertise: Administratief medewerker, Financieel medewerker, Overig (Sociaal Domein), Overig (Administratief)

Onze partners