Interim Projectbeheerser #KRTZ9832011

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 januari 2023
Reageren tot 18 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 februari 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Jouw belangrijkste en voornaamste taak als medior projectbeheerser is het adviseren van projectmanagers als onderdeel van het projectteam bij het beheersen van de projecten op alle GROTIK aspecten: Geld, Risico’s, Organisatie, Tijd, Informatie en Kwaliteit. Jij zorgt zelfstandig voor een volledig, juist en tijdig inzicht in de financiële stand van zaken van het project. Jij stelt de planning op en monitort de afhankelijkheden en de beschikbare capaciteit en deelt deze informatie met de projectmanager, ambtelijk opdrachtgever, de afdeling financiën en de accountant (indien noodzakelijk). Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van gedegen risicomanagement, wat bijdraagt aan tijdige bijsturing op de beheeraspecten. Tevens draag je bij aan het maken/vullen van (financiële) rapportages vanuit het projectenbureau rondom de projecten. Als projectbeheerser zorg je voor een transparant, toegankelijk en volledig projectdossier met alle noodzakelijke (besluit)stukken, waaronder contracten en verplichtingen. Op uitwerkingsniveau leg je de verbindingen tussen de verschillende afdelingen op het gebied van projectbeheersing. Daarnaast is het belangrijk om de vertaling te kunnen maken tussen de afdelingen en de politiek gestuurde organisatie. Én om jouw kennis en ervaring te delen met je (junior) collega’s.

De projecten waar jij je mee bezig gaat houden variëren enorm. Jij levert een belangrijke bijdrage aan de verdere implementatie van projectmatig werken. Als projectbeheerser ken je de werkwijze van binnen en buiten en laat je dit terugkomen in jouw dagelijkse werkzaamheden. De functie van projectbeheerser is relatief nieuw binnen. Samen met je collega projectbeheersers houd je je daarom ook bezig met het verder professionaliseren van de beheersprocessen en -activiteiten. 

 

FUCNTIE EISEN – EN WENSEN:

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeente;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectbeheerser met GROTIK aspecten;
  • Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring met Key2finance;
  • Aantoonbare werkervaring met risicobeheersing (duidelijk weergeven in het cv middels een toelichting).

Interviewplanning

We streven ernaar om de gesprekken te houden in de 3e of 4e week van Januari 2023.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (Administratief), Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners