Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Algemeen & Changemanagement > Change manager, Projectmanagement > Projectmanager, Projectmanagement > Programmamanager, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement), Financieel > Consultant, Management & Consulting > Overig (Management & Consulting)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
•Managen “reorganisatie” vanuit het business perspectief
•Planning en regie op uitvoering van het reorganisatie programma
•Regie voering op de adviesaanvraag (incl. schrijven)
•Regie voeren op de change componenten
•Reorganisatie team samenstellen en aansturen
•Alignen van de stakeholders op verschillende levels in de organisatie
•(mede) opstellen communicatieplan
•Aansturing M&O reorganisatie
•Overdragen kennis en ervaring over reorganiseren naar de M&O organisatie en opbouwen best practices
Eisen waaraan je moet voldoen:
•Gepokt en gemazeld in het managen van reorganisaties. Minimaal in 3 grote reorganisaties meegedraaid
•Ervaring met change trajecten bij reorganisaties vanuit een project management rol. Minimaal 1 grote reorganisaties geleid en als projectmanager begeleid
•Zware project management skills
•Gesprekspartner ook op het hoogste niveau (C-level)
•Countervailing power, kan met autoriteit nee zeggen
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.