Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Projectmanagement > Projectmanager ICT, ICT - Projectmanagement > Overig (ICT - Projectmanagement)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Waar ga je werken:
Je werkt binnen de afdeling Projecten voor onze eindklanten op kantoor of op locatie. Je bent verantwoordelijk voor het projectmanagement voor alle fases binnen een project (TIC < ca. 25M EUR) in de voedingsmiddelen, farmaceutische, chemische industrie en bent bezig met projecten binnen de energietransitie en werkt aan duurzaamheidsvraagstukken met onze klanten. In uitvoerende fase werk je nauw samen met constructiemanagement.
Wat houdt deze functie in:
• Je bent eindverantwoordelijk voor het aansturen van een multidisciplinaire engineering team, gebruik makende van je soft skills en focus op
 interdisciplinair en interface management;
• Je bent in controle betreft budget, scope, planning en inkoop door het uitvoeren van met name risicomanagement, change management, Â
 stakeholder management en contractmanagement. Je bewaakt continue de kwaliteit van het geleverde werk;
• Naast het leiden van het project maak je gebruik van jouw eigen technische kennis om zo de behoefte van het project aan te vullen en daar waar
 nodig schakel je vakdisciplines in;
• De functie is snel en veelzijdig. Je balanceert tussen meerdere projecten en klanten;
• Je hebt regelmatig overleg met de opdrachtgever en je zorgt voor voortgangsrapportages en een vlotte en correcte communicatie;
• Je bent verantwoordelijk voor de administratie en facturatie van projecten tot aan de definitieve oplevering.
Wat heb je te bieden:Â
• Een afgeronde hbo/wo-opleiding (b.v. Werktuigbouw, Proces-, Lucht & Ruimtevaart-, Civiele- of Electrotechniek, Technische Bedrijfskunde of Life
  Science);
• Je hebt minimaal 8 jaar ervaring als Projectmanager in multidisciplinaire projecten;
• Je hebt voldoende technische achtergrond om projecten aan te sturen en te begeleiden;
• Je bent iemand die goed kan organiseren om jouw projecten te kunnen overzien;
• Je bent proactief en lost problemen binnen de projecten op;
• Je kunt goed samenwerken en bent resultaatgericht;
• Je bent in staat om prioriteiten af te wegen en je aan te passen aan een constant veranderende omgeving;
• Je waardeert diversiteit in denken en nieuwe inzichten in je werk, en het behouden van een gezonde balans tussen werk en privé;
• Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk in het Engels. Nederlands is een pré;
• Kennis van PMI en een PMP certificering is een pré.
Â