Interim Project Manager Officer (PMO) #KRTZ8475749

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 29 april 2020
Reageren tot 3 juni 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Ridderkerk
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Werkzaamheden voor gevraagde inhuur:
 
Je richt je als Project Manager Officer op de resources en de performance voor het verder opstarten en het organiseren van een traject (systeem) dat leidt tot een betere matching voor de resources voor de gehele organisatie en de afdeling Projecten in het bijzonder. Je stelt je hierin proactief op en pakt de sturing hiervan op. Met standaardisatie en een betere communicatie realiseren we betere doelstellingen, een kwaliteitsverbetering en schatten we de inzetbaarheid van mensen en middelen nauwkeuriger in en kunnen we beter sturen, bijsturen en rapporteren op uren. Daarnaast begeleid je collega's binnen het PMO door jou kennis over te dragen.
 
Je hebt talent om te werken met verschillende projectmethodieken. Je bent een proactieve collega met kennis van resource- en performance management. Je werkt planmatig en gestructureerd, hebt HBO werk- en denkniveau. en relevante werkervaring.
Met je flexibele houding en gevoel voor organiseren leggen we zaken secuur vast. Ongevraagd geef je advies en je bent een echte spin-in-het-web, accuraat en volhardend.
 
Vanuit jouw specialisme zoek je naar verbetering en kostenvermindering en adviseer je bij het maken van de juiste keuzes.
 
Het eind product is een gedocumenteerd en georganiseerd proces met gedocumenteerde handleiding voor het resource management zowel voor onderhoud als investeringsprojecten. 

Eisen

  1. Minimaal HBO werk- en denkniveau
  2. Minimaal 5 jaar aantoonbare relevante werkervaring opgedaan als PMO
  3. Financieel inzicht
  4. Ervaring mbt het opstellen van rapportages van projectportfolio's (zowel financiële rapportages als algemene voortgangsrapportages en capaciteitsberekeningen en matching)
  5. Kennis van MS Projects
  6. Minimaal PRINCE2 Foundation certificaat of haalt dit vóór 15 augustus 2020
  7. Kennis van en ervaring met IPM
  8. Ervaring met werken binnen de overheid
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten


Onze partners