Interim Programmasecretaris #KRTZ340057

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 december 2019
Reageren tot 31 december 2019
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum 16 maart 2020
Eind datum 31 december 2020
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 65 per uur
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De portefeuille dienstverlening is één van de 14 strategische hoofdportefeuilles. Een hoofdportefeuille is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van landelijk beleid. Vanuit de portefeuille dienstverlening willen we in verbinding staan met de maatschappij.
Doelstelling
Als portefeuillesecretaris ben je onderdeel van het portefeuilleteam Dienstverlening. Je werkt nauw samen met de implementatiemanager Slachtofferzorg en de realisatiemanager Dienstverlening binnen het realisatieprogramma. Je geeft richting aan en bent verantwoordelijk voor het secretariaat.
Je bewaakt de programmaplanning en de voortgang. Tevens houd je overzicht over projecten binnen het programma, waarbij je zorg draagt voor afstemming op beleidsniveau. Vanuit je rol heb je het contact met referenten van elke politie-eenheid, de projectleiders van de eenheden en vertegenwoordigers van de beleidsdirecties en/of Politiedienstencentrum.
Je bent verantwoordelijk voor zowel de inhoudelijke voorbereiding als de verslaglegging van bijeenkomsten en overleggen. Daarnaast ben je in staat om eventuele besluitvorming voor te bereiden. Het opstellen van rapportages behoort tot je activiteiten.

  • Bewaken van de programmaplanning en de voortgang
  • Overzicht op projecten, afstemming op beleidsniveau
  • Inhoudelijke voorbereiding en verslaglegging van bijeenkomsten en overleggen
  • Web redactie
  • Ondersteuning bij het rapporteren over de voorgang van het programma
  • Voorbereiding van besluitvorming

Eisen

  1. Een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau. Losse trainingen/certificaten worden niet als gelijkwaardig gezien.
  2. In de afgelopen 10 jaar, minimaal 5 jaar werkervaring als project- of programmasecretaris.
  3. Minimaal 5 jaar werkervaring met het uitvoeren van projecten conform Prince2.
  4. Werkervaring met het (inhoudelijk) voorbereiden en het bewaken van de voortgang van programmaplanning.
  5. Werkervaring met verslaglegging, overzicht op projecten, afstemming op beleidsniveau, webredactie, en het voorbereiden van besluitvorming.
  6. Werkervaring waarbij je als volwaardig gesprekspartner diende voor diverse lagen binnen een organisatie, op basis van senioriteit en vakbekwaamheid.
  7. Werkervaring binnen de overheid
  8. Gecertificeerd in projectmanagement.

Deze opdracht heeft een uiterste reactiedatum om meegenomen te worden in de procedure. Deze datum is: dinsdag 31 december 2019

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Projectmanager ICT, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 21 jul 2024    Expertise: Content specialist, Overig (Communicatie), Overig (Webredactie)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners