Interim Programmamanager Dienstverlening en Informatievoorziening #KRTZ4868412

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 juli 2021
Reageren tot 9 juli 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Oosterhout
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdrachtomschrijving

  • Je bent programmamanager en mogelijk op onderdelen projectleider voor de uitvoering van het Ambitieplan Dienstverlening en Informatievoorziening.
  • Je zorgt dat vraagstukken die er nog liggen vanuit visie, eisen en architectuur worden vertaald naar een implementatieplan en aanpak.
  • Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de resultaten zoals verwoord in het Ambitieplan en bewaakt de samenhang en eventueel de volgordelijkheid tussen de projecten en stuurt bij waar dat nodig is.
  • Samen met de projectteams zorg je ervoor dat je het digitaal samenwerken op alle niveaus in de organisatie implementeert en borgt.
  • Je bent verantwoordelijk voor het creëren van draagvlak op alle niveaus in de organisatie.
  • Je benoemt duidelijk ieders rol en verantwoordelijkheid en escaleert als dat nodig is.
  • Je rapporteert aan de manager Dienstverlening & Ondersteuning die als ambtelijk opdrachtgever verantwoordelijk is voor de uitvoering van het programma.
  • Je bent als geen ander in staat deze verandering te begeleiden omdat je verantwoordelijkheid neemt en een bruggenbouwer, een verbinder en een doorzetter, gedreven en slagvaardig bent. Je bent coach voor je team, en communicatief sterk. Niet in de laatste plaats ben je in staat om mensen te enthousiasmeren, kun je complexe vraagstukken omzetten in begrijpbare deelstappen en ben je vertrouwd met het ambtelijk – bestuurlijk samenspel.

 

Eisen waaraan je moet voldoen:

Naast de taken competenties die hierboven vermeld staan, vinden wij het belangrijk dat je:

    • een HBO+/WO-opleiding hebt afgerond;
    • Meer dan 5 jaar aantoonbare werkervaring hebt in een soortgelijke rol als projectleider en/of verandermanager op het gebied van digitaal- en zaakgericht werken bij lokale overheden;
    • up-to-date kennis hebt van digitaal- en zaakgericht werken en informatiemanagement hebt;
    • ruime ervaring hebt met het projectmatig implementeren van zaak- en klantcontact systemen in een gebruikersorganisatie bij (gemeentelijke) overheden;
    • een verbinder; kan mensen met elkaar in contact brengen waar nodig, ziet verbanden en weet ingewikkelde materie over te brengen op anderen.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners