Interim Product Owner (vandaag reageren) #KRTZ7591957 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Product Owner (vandaag reageren) #KRTZ7591957

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 januari 2021
Reageren tot 28 januari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
ZZP tarief € 95 per uur
Salaris €6.000 - 6.500 €6.500 - 7.000 per maand
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze eindklant binnen de financiële markt hebben we een interim opdracht binnen gekregen waarvoor we op zoek naar een:

Product Owner met ervaring met Dymanics 365 CRM 

Je opereert op het snijvlak van business/bedrijfsprocessen en IT processen, zoals wijzigingen in werk- en klantprocessen, systeemaanpassingen en –implementaties. Je hebt hierbij een centrale rol richting alle daarbij relevante belanghebbenden.

De Product Owner is verantwoordelijk voor de realisatie en implementatie van de change voor onze klanten. Uiteraard binnen het beschikbare change budget. Je voert dit uit met behulp van geprioriteerde user stories op de geprioriteerde product backlog van jouw scrumteam. Je begrijpt als geen ander dat dit een dynamisch proces is en daarmee aan constante verandering onderhevig.
 

Profiel:

De ideale Product Owner haalt gevraagd en ongevraagd de wensen op bij business stakeholders en/of klanten. Hierbij werk je nauw samen met business analisten, ontwikkelaars, scrummaster, testers en medewerkers uit de business. De Product Owner is verantwoordelijk voor een goede samenwerking en communicatie met de opdrachtgevers ten aanzien van scope, doorlooptijden, gecommitteerd werk en de realisatie van nieuwe producten en diensten.

Je bent duidelijk over je eigen standpunt en je staat voor gemaakte keuzes. Afspraken kom je na en ziet er op toe dat dit ook geldt voor toezeggingen vanuit het team. Je bent optimistisch, flexibel hebt vertrouwen en brengt dit over op anderen. De behoeften van de in- en externe klant staan constant centraal en je weet met de beschikbare middelen daarin te voldoen. In een continue veranderende omgeving behoud jij het overzicht en weet je wanneer nodig structuur aan te brengen.

Eisen waaraan je moet voldoen om meegenomen te worden:

 

  • Heb je minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • 3 – 5 jaar ervaring als Product Owner en/of een relevante functie; binnen de financiële markt.
  • Heb je ervaring met het aansturen van complexe ICT-projecten in een Agile omgeving;
  • Heb je ervaring met Dynamics 365 CRM (on prem); MUST-HAVE
  • Ben je gecertificeerd Product Owner.
  • Houd je van een dynamische omgeving met veelvuldig klantcontact;

Cv's graag in NL taal met vermelding van tarief en beschikbaarheid.

 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 13 mei 2021    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 31 mei 2021    Expertise: Overig (ICT Software Development), JAVA developer
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 14 mei 2021    Expertise: Coach, Overig (Management & Consulting), Agile coach, Scrum master ICT
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2021    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)

Onze partners