Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Marketing > Product owner
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn op zoek naar een Product Owner.
De organisatie zit midden in een transformatie. We versimpelen onze productlijn, vernieuwen onze systemen en helpen onze medewerkers om ‘fit for the future’ te worden. Eén van de pijlers van onze transformatie is ‘digital first’: het digitaliseren van het klantcontact. Middels een roadmap wil de organisatie de digitalisering oftewel de verschuiving van ‘call’ naar ‘click’ versnellen, met als doel een reductie van het aantal calls en een optimale klantbeleving. Zorg jij, samen met je team, voor het uitwerken en implementeren van een roadmap om de digitalisering versneld te realiseren? Bezit jij overtuigingskracht en kan je collega’s binnen verschillende disciplines goed met elkaar laten samenwerken? Dan leren wij je graag kennen!
We brengen je verder:
Als Product Owner call2click ga je aan de slag binnen het Business Transformation team. Je weet jouw visie over te dragen en zorgt ervoor dat verschillende disciplines binnen je team goed kunnen samenwerken. Je hebt steeds het belang van zowel de klanten als de organisatie voor ogen.
Het volgende verwachten we van de Product owner call2click:
- in kaart brengen van de huidige situatie van het call kanaal en vergaren van inzichten;
- analyseren van data en het houden van interviews en workshops om het bovenstaande te realiseren;
- inventariseren van de behoeften van zowel de klanten;
- bepalen van de scope: identificeren van de customer journeys die zich lenen voor digitale afhandeling;
- uitwerken van een roadmap met een activiteiten- en resourceplanning;
- het maken van een prioritering op basis van impact versus inspanning;
- signaleren van knelpunten en mogelijke oplossingsrichtingen;
- zorgen voor een effectieve samenwerking binnen het team.
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
Als Product Owner heb je een sterk ontwikkeld inlevingsvermogen en toon je initiatief. Je gaat voor resultaat en durft voor je mening uit te komen. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden en weet je in alle lagen van de organisatie mensen mee te krijgen. Verder bied je een luisterend oor, kan je goed de belangen van de verschillende stakeholders inschatten, maar stuur je ook bij wanneer de situatie daar om vraagt:
- Maximaal uurtarief €90,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
- hbo werk- en denkniveau met minimaal drie jaar relevante werkervaring in een klantcontactomgeving;
- ervaring met digitaliseringstrajecten met een change management component;
- kennis en ervaring met business strategieën, zoals Lean;
- aantoonbare ervaring met het opstellen en implementeren van roadmaps;
- ervaring met projecten/programma’s is een pré.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.