Interim Product Owner #KRTZ2770049

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 april 2023
Reageren tot 5 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 26 april 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract
Opleidingsniveau WO, HBO
ZZP tarief € 97 per uur
Branche ICT, Industrie, Logistiek | Vervoer, Overheid, Bouw | Vastgoed

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Hier ga je werken:
Je komt te werken op de afdeling Innovatie, Verbeteren en Beheer Netwerkbesturing. Dat is een multidisciplinair team binnen het Bedrijfsbureau Besturing Operatie (BO), dat primair de afdeling Transportbesturing ondersteunt in het realiseren van haar doelstellingen op het netwerk. Onze afdeling zorgt ervoor dat de operationele afdelingen zich dagelijks kunnen focussen op het leveren van een topprestatie aan de reiziger. Wij dragen zorg voor de beheertaken, het continu verbeteren van de operatie en het innoveren. Wij leveren daarmee een belangrijke bijdrage aan het mogelijke maken van de operationele prestaties vandaag maar ook in de toekomst. 

In het najaar van 2021 is een visietraject doorlopen waarbij de visie op de logistieke keten is beschreven. Deze visie geeft richting aan het cluster wendbare logistiek en daarmee aan het domein materieel en onderhoud, dat ketenbreed kijkt naar het optimaliseren van de materieelinzet. Je zult onderdeel worden van het IVB netwerkteam van BO en werkzaam zijn binnen het domein materieel en onderhoud waarin je afstemt met de Domein Lead, collega Product Owners en overige stakeholders.

Functie-eisen:

  • HBO/WO diploma.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als product owner in een complexe omgeving
  • Ervaring met het live brengen en doorontwikkelen van mission critical IT systemen en implementatie van hoog beschikbare IT systemen in een 24/7 organisatie is een grote pre.
  • Ervaring met Agile coaching is een pre
  • Logistieke kennis of ervaring is een pre
  • Je beschikt over een sterk conceptueel vermogen en weet complexe vraagstukken simpel uit te leggen. 
  • Je kunt een probleem vertalen naar concrete acties, prioriteert en toetst of dit het gewenste resultaat oplevert.
  • Jij bent een kei in stakeholdermanagement: verbindend, communicatief vaardig en in staat verschillende invloedstijlen en communicatietechnieken te hanteren.
  • Onder stress blijf je rustig

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Selectiegesprekken zijn op: Woensdag 12 april tussen 9.30 en 11.30

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;

 

  • Maximaal uurtarief €97,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel), Secretaresse
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners