Interim Product Owner Finance #KRTZ9510836

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 juli 2022
Reageren tot 10 juli 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 22 december 2022
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 95 per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Onderwijs | Educatie

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

We zijn op zoek naar een Product Owner Finance Introductie

Als Product Owner Finance ben je de spil in het verbeteren en digitaliseren van financiële bedrijfsvoeringprocessen. Met jouw vermogen om moeiteloos te schakelen tussen strategie/tactiek en uitvoering heb je een verbindende rol bij de uitvoering van de toekomstvisie.

Doel: realiseren van verbetering en digitalisering van financiële bedrijfsvoeringprocessen. Uitdagend werk In de bedrijfsvoering werken we hiertoe aan samenwerking, verbinding en samenhang van innovatie, technologie (IT), HR, financiën, inkoop en communicatie. De Product Owner Finance heeft hierin een centrale rol. Het vormgeven en realiseren van financiële bedrijfsvoeringprocessen in een logische samenhang met bijvoorbeeld inkoop of HR is het uitgangspunt. Je rol is regisserend, je brengt partijen bij elkaar en weet te overtuigen. Dit doe je in nauwe samenwerking met je collega’s binnen de dienst, de andere Product Owners, en de betrokken stakeholders. De organisatie werkt volgens een zogenaamde ‘agile-aanpak’ wat betekent dat je in nauw overleg met de toekomstige gebruikers stap voor stap bouwt aan de toekomstige (digitale) oplossing. Voor specifieke processen werk je samen met specialisten op die gebieden. Verder zal je nauw samenwerken met degenen die de processen daadwerkelijk moeten digitaliseren: de technisch specialisten die in digitale systemen realiseren.

Als Product Owner Finance ben je verantwoordelijk voor het maximaliseren van de waarde van het product. Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Creëren van de Product Vision Board voor jouw producten;
  • Prioriteren van product backlog om doelen te kunnen behalen en optimale waarde te kunnen leveren aan klanten/gebruikers;
  • Creëren van de Roadmap;
  • De voortgang bewaken van product backlog items en (mogelijke) opleverdata;
  • Zorgdragen voor implementatie en beheer van producten;
  • Creëren draagvlak, o.a. door het (laten) verzorgen van specifieke trainingen;
  • Zorgdragen voor transparantie en duidelijkheid van de product backlog en de product roadmap aan de organisatie en alle geïnteresseerden;
  • Stakeholders met elkaar en met het Scrum Team in contact brengen om het product tot een succes te maken.

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

De kandidaat die wij zoeken heeft:

  • Je hebt minimaal vijf jaar ervaring als beleidsmedewerker of coördinator in de financiële bedrijfsvoering en hebt gewerkt aan het realiseren/optimaliseren van bedrijfsvoeringprocessen;
  • Je ziet het verbeterpotentieel van de financiële bedrijfsprocessen;
  • Je bent iemand die los kan komen van de dagelijkse praktijk.
  • Overzicht en inzicht in het geheel combineer je met een gezonde pragmatische benadering
  • Je kunt hierbij de visie van de samenwerkende diensteenheden en de visie ook in relatie tot de bedrijfsvoering uitdragen en implementeren;
  • Je hebt affiniteit met ICT en innovatie;
  • Je bent een resultaatgerichte verbinder;
  • Je kunt goed luisteren en analyseren en daarna ook doorpakken.
  • Daarnaast beschik je over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 mei 2024    Expertise: Data architect, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 2 jun 2024    Expertise: Data architect, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 25 mei 2024    Expertise: Administratief medewerker, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel), Overig (Administratief)

Onze partners