Interim Product owner Contractmanagement #KRTZ3802769

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 april 2023
Reageren tot 7 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Barneveld
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 17 juli 2023
Aantal uur 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 100 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Product owner contractmanagement (gemiddeld 20 uur) 

Locatie: Barneveld
Startdatum: 20 mei 2023
Einddatum: 17 juli 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: gemiddeld 20 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 8 mei 2023 om 16:00 uur

Voor de aansturing van zowel de implementatie van de contractering als het inrichten van contractbeheer en contractmanagement is de organisatie op zoek naar een productowner.  Iemand met visie en kennis op het gebied van contractbeheer en contractmanagement, maar ook de vaardigheden heeft om dit binnen de organisatie vorm te geven.

De opdracht bestaat uit twee delen:

  1. Sturing op de implementatie van de op dit moment ingerichte processen om te komen tot een contract. Binnen het project dat zaakgericht werken vorm geeft is een adoptieteam beschikbaar dat de implementatie begeleidt. De begeleiding en aansturing van de implementatie van de processen om te komen tot een contract, vraagt om inhoudelijke kennis van de materie die niet voorhanden is binnen het team.
  2. Opstellen van een advies aan de organisatie hoe zij het beste contractbeheer, contractmanagement en leveranciersmanagement kan inrichten. Het advies omvat de positionering (centraal/decentraal), de benodigde formatie (centraal/decentraal), een beschrijving van de functieprofielen (kennis/compentences/functieniveau) en een (financiële) onderbouwing in de vorm van een business case.

Een vervolg van de opdracht voor het implementeren van het advies behoort tot de mogelijkheden.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is maximaal 100,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Relevante opleiding op minimaal HBO-niveau.
  • Kennis en ervaring met het inrichten en vormgeven van contract- en leveranciersmanagement in brede zin (inkoop, inhuur, (ver)huur, aan- en verkoop grond etc.) binnen de decentrale overheid.
  • Heldere en duidelijke visie en aanpak.
  • Aantoonbare ervaring bij andere gemeenten door het beschrijven van minimaal twee opdrachten en de daarbij behaalde resultaten.
  • Risico's en kansen die de kandidaat ziet bij het goed inrichten van contract- en leveranciersmanagement.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners