Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Management & Consulting > Processpecialist
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Jouw functie
Als Procesconsultant maak je deel uit van de de afdeling en rapporteer je rechtstreeks aan één van de zogenaamde Chapterleads. Deze afdeling kenmerkt zich door de continue drive voor het optimaliseren van onze klantprocessen en klantreizen en het bieden van een effortless ervaring aan al onze klanten. Het is de uitdaging voor de komende jaren om dit met de nodige snelheid en focus te doen.
Binnen ons team is ruimte ontstaan voor een Procesconsultant.
Je gaat werken op een afdeling die volgens een matrix georganiseerd is. Daarbij rapporteer je zowel aan je hiërarchisch leidinggevende, de chapterlead, als aan je functioneel leidinggevende, de journeymanager. Je bent multi-inzetbaar over deze journeyteams heen afhankelijk van welke vaardigheden en inhoudelijke kennis je bezit.
Je werkt nauw samen met je collega-procesconsultants maar ook met collega’s van andere afdelingen zoals IT, C+ Activatie, Finance, Consumer Operations en Business Services.
Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
– Inrichten van customer journeys, processen en systemen voor dienstverlening aan onze klanten.
– Verbeteren van bestaande journeys en processen op basis van KPI’s en gapanalyse.
– Verbeteren van kwaliteit van onze processen door het elimineren van grondoorzaken van bedreigingen en issues en het acteren op kansen, marktontwikkelingen en veranderende wet- en regelgeving
– Zorgen voor adequate afstemming met alle relevante stakeholders
– Het toepassen van MVP-denken, prototesting en experimenten.
Jouw profiel
Om in aanmerking te komen voor de rol van Procesconsultant moet je wel wat in huis hebben, zoals:
– HBO werk- en denkniveau met minimaal een afgeronde HBO opleiding (bijvoorbeeld bedrijfskunde).
– Minimaal 3 jaar ervaring met procesmanagement- en inrichting van klantprocessen in een B2C omgeving. Hierbij heb je kennis van leanmethodieken.
– Kennis van en ervaring met het inrichten en optimaliseren van customer journeys.
– Ervaring met scrum/agile werken is een must.
Daarnaast zijn we op zoek naar een speciaal pakket aan competenties en capaciteiten. Zo werk je klantgericht en ben je als persoon sterk gericht op resultaat en kwaliteit. Je kunt prioriteiten stellen en bent gecommitteerd. Je beschikt over een “can do” mentaliteit waarbij je kijkt naar pragmatische oplossingen. Je toont lef door over de grenzen van je eigen verantwoordelijkheid te stappen waar dit nodig is. Je kunt hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden en je kent alle spelers in je speelveld en weet door middel van het toepassen van verschillende communicatiestijlen ze te overtuigen.
Je haalt energie uit het samenwerken met collega’s vanuit verschillende afdelingen en speelt een verbindende rol hierin. Je hebt een visie op de beste customer journeys en klantprocessen voor onze klanten, medewerkers en draagt deze actief uit. Je bent in staat om commerciële vragen te vertalen naar effectieve en efficiënte oplossingen en gericht op het continue verbeteren hiervan.