Interim Privacy Officer #KRTZ8484524

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 april 2023
Reageren tot 3 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 14 november 2023
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 80 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Privacy Officer (32 – 36 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: 14 mei 2023
Einddatum: 6 maanden 
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 4 mei 2023 om 08:00 uur

Opdracht

  • Ondersteuning bieden bij de uitvoering van DPIA’s.
  • Beantwoording van (complexe) Privacy gerelateerde vragen.
  • Advisering over verwerkerschap, verwerkersovereenkomsten en datalekken afhandeling.
  • Actieve bijdrage leveren bij de inrichting van digitale workflows van AVG-processen zoals verzoek tot inzage, verwijderingsverzoek en correctieverzoeken.
  • Het mede ontwikkelen van specifieke privacy verklaringen.
  • Het mede ontwikkelen van privacy producten, zoals werkinstructies en handleidingen.
  • Bewustwording creëren voor het belang van gegevensbescherming.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is maximaal €80,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
    • Een afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau, in een juridische richting, informatiemanagement en/of Cybersecurity;
    • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Privacy adviseur en/of Privacy Officer;
    • Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van DPIA’s;
    • Aantoonbare werkervaring met het werken met het Document Management Systeem van Zaaksysteem.nl bij de lokale overheid (benoem dit duidelijk in het cv.);
    • Aantoonbare werkervaring met het inrichten van digitale werkprocessen op basis van algemene kennis en ervaring met informatisering & automatisering processen bij de lokale overheid;
    • Aantoonbare werkervaring met online vergaderen en documentbeheer i.c.m. MS Teams van Office 365.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Boxmeer    Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
    Locatie: Lochem    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
    Locatie: Sluis    Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)

    Onze partners