Interim Portfolio Management Ondersteuner – regio Utrecht #KRTZ8732676

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 februari 2024
Reageren tot 29 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 januari 2025
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Portfolio Management Ondersteuner/PMO (32 – 40 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 januari 2025
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 40 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €58,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 40 u p/w

Uiterste reactiedatum: 22 februari 2024 om 09:00 uur

Belangrijk:

  • Een afgeronde HBO opleiding;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het PMO werkgebied (harde eis!);
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Ervaring met werken in de bijbehorende standaard programma’s in de markt zoals: Planview, Jira, Service Now; en Excel;
  • Ervaring specifiek met de support op IT projecten.

In de functie van Portfolio Management Ondersteuner (PMO’er) ontzorg en ondersteun je de collega’s met de dagelijkse werkzaamheden omtrent de IT-projectenportfolio. Een portfolio is een verzameling van lopende IT-projecten. Als PMO’er kom je te werken bij team. Dit team levert een grote bijdrage aan de hoogwaardige performance van onze projecten en maximale wendbaarheid van onze change resources. Je rapporteert aan de Manager Portfolio management.

Je werkzaamheden bestaan uit het analyseren van de changeportfolio, het bijhouden van de planningen zowel van de resources als van de IT-projecten. Daarnaast bereid je meetings van de Product Management Teams voor en zorg je voor een goede vastlegging van de acties, besluiten. Indien nodig geef je PMO-support aan specifieke grotere programma’s / projecten.

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €58,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Wij zijn in het bijzonder op zoek naar iemand die optimaal tot zijn recht komt in een dynamisch en afwisselende omgeving, waar niet alle activiteiten dagen van tevoren gepland en gestructureerd zijn en je dus regelmatig ad-hoc werkzaamheden verricht. Omdat je vanuit deze rol te maken hebt met alle lagen van de organisatie en veel dynamiek, zoeken we iemand met een goede dosis energie, servicegerichtheid, zorgvuldigheid en sensitiviteit om zaken gedaan te krijgen. Je werkt gestructureerd, nauwkeurig, je bent analytisch en houd ervan als de administratie op orde is.
  • Ervaring binnen grote dynamische organisaties (minimaal 500 medewerkers)

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners