Interim PMO Sociaal Domein – regio Leiden #KRTZ8195482

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 19 februari 2024
Reageren tot 22 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Leiden
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 27 april 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 80 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Projectmanagement Ondersteuner Sociaal Domein (32 – 36 uur) 

Locatie: omgeving Leiden
Startdatum: 11 maart 2024
Duur: 31 oktober 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk:  Ja, maximaal uurtarief €80,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 23 februari 2024 om 16:00 uur

Het sociaal domein is in beweging. De bestuurlijke ambities vragen veranderingen breder in het sociaal domein. Hierbij is een verdere versterking van integrale dienstverlening het uitgangspunt.

Als programmasecretaris ga je er samen met jouw collega’s van het Programmateam voor zorgen dat diverse strategische projecten goed verlopen. Het zijn niet de projecten zelf waar je samen met je team mee aan de slag gaat, maar alles dat er omheen bij komt kijken. Vanaf de ontwikkeling van tot aan de implementatie van deze projecten, ben jij organisatorisch, procesmatig én inhoudelijk betrokken en draag je bij aan de uitvoering. Het takenpakket is heel divers maar te denken valt aan onder andere:

  • bewaken en ondersteunen van de projectvoortgang en de communicatie daarover met projectleiders, maken van plannings- en voortgangsoverzichten en signaleren van eventuele knelpunten;
  • het organiseren en voorbereiden van overleggen en vergaderingen, inclusief verslaglegging;
  • het organisatorisch en inhoudelijk ondersteunen van programma-activiteiten zoals workshops, conferenties, projectleidersbijeenkomsten e.d.;
  • het leveren van bijdragen aan het opstellen van projectvoorstellen, besluitstukken, voortgangsrapportages, communicatie- en implementatieplannen;
  • het bijdragen aan communicatie over het programma;
  • het uitzetten en opvolgen van vragen binnen en buiten het programmateam;
  • samenwerken met andere programma’s.

Je werkt intensief samen met de programmamanager sociaal domein, de betrokken projectleiders en ondersteunende communicatieadviseurs. Je stuurt de programmaondersteuner aan en ziet toe op goede voorbereiding van de overleggen van het programmateam.

Je hebt overzicht, werkt planmatig en gedreven. Je begrijpt snel hoe processen lopen en beweegt goed binnen de omgeving van het programma sociaal domein.

De programmasecretaris is HBO+/WO geschoold en heeft ervaring en gevoel bij de onderlinge verhoudingen in een omgeving met verschillende, soms tegenstrijdige, belangen. Je vindt het leuk om hierin te acteren en je kan zowel scherp analyseren als respectvol omgaan met de vele partijen waar we mee werken.

We zoeken een enthousiaste senior programmasecretaris die snel kan starten. Wil jij je inzetten voor de start van een volgende stap in het sociaal domein? Reageer dan op deze opdracht!

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €80,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Een afgeronde opleiding op minimaal Hbo niveau, in de richting bestuurskunde ;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als programmasecretaris of projectsecretaris;
  • Beschikbaar per 11 maart 2024 voor minimaal 32 uur per week;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als secretaris binnen sociaal-maatschappelijke programma’s;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als programmasecretaris bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring in een actieprogramma in een politieke omgeving (benoem hiervan minimaal 1 voorbeeld in het CV).

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners