Interim PMO (Projectondersteuner) #KRTZ7911022

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 december 2022
Reageren tot 5 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 20 april 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 63 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Projectondersteuner ondersteun jij het project dat zich richt op het samenspel tussen de ambtelijke organisatie, college en gemeenteraad.

Je bent daarbij binnen de organisatie de accounthouder voor het Project binnen het programma “opdrachtgericht werken”.  Je werkt in opdracht van de projectleider.

Jij zorgt voor overzicht en voert regie, zodat afgesproken resultaten behaald worden. Dit betekent onder andere dat je bijeenkomsten organiseert voor medewerkers. Ook stel je rapportages op en zorg je waar nodig voor verslaglegging.

Omdat je acteert op verschillende niveau is een van nature flexibele houding en een stevige persoonlijkheid een vereiste.

Werkzaamheden:

  • Administratie:
    • Archiefbeheer
    • Contactenlijst
    • Formats en presentaties
    • Zaalreserveringen
  • Ondersteuning projectleider/team:
    • Planning van diverse afspraken zoals: maandadelijks Stuurgroep, 2 wekelijks bijpraten Projectleider
    • Het maximaal ondersteunen van het projectmanagement met daarbij behorende werkgroepen. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om projectplanningen, actielijsten en voortgangsrapportages.
    • Plannen, voorbereiden en organiseren van (bestuurlijke)overleggen en uitvoering geven aan practische werkzaamheden die hieruit voortvloeien.
    • Oppakken kleinere deelvragen en projecten op en zorgt voor een goed uitwerking.
    • Het nemen van initiatieven en het doen van voorstellen aan het projectmanagement om de beoogde resultaten te behalen.
    • Het doen van voorstellen om de effectiviteit van het project te verhogen.  
    • Je organiseert en ondersteunt bijeenkomsten.
    • Helpen bij het maken van presentaties
  • Voortgangsbewaking
    • Bijhouden actielijst voor Project en stuurgroep
    • Opstellen van voortgangsrapportages (elke maand)

 

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • Maximaal uurtarief €63,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
    • Minimaal een afgeronde WO master diploma in de richting van bedrijfskunde;
    • Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Projectmanagement, projectadministratie en projectrapportering;
    • Minimaal 8 jaar werkervaring met werken binnen een gemeentelijke organisatie in een duale omgeving op zowel ambtelijk als bestuurlijk niveau (blijkt duidelijk uit het cv);
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met opgavegericht werken bij verschillende publieke organisaties.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
    Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

    Onze partners