Interim PMO – Financiële achtergrond – Utrecht #KRTZ6091830

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 mei 2023
Reageren tot 25 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 juli 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris €4.500 - 5.000 €4.000 - 4.500 Marktconform per maand
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Interim PMO – Financiële achtergrond

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: medio juni 2023
Einddatum: 12 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Nee, enkel projectdetachering

Sluitingsdatum: 25 mei 2023 om 09:00 uur

Functieomschrijving

Bij deze bank in de regio Utrecht zijn we momenteel op zoek naar een Project Management Officer (PMO).

De functie:
Als PMO'er voor het Financieel onderdeel ben je verantwoordelijk voor het structureren van het project door middel van het implementeren en optimaliseren van projectprocessen, tools (zoals Jira) en sjablonen (zoals voortgangsrapportages, RAID-logs). Je werkt nauw samen met het programmamanagement om de voortgang van het initiatief te bewaken en houdt toezicht op de projectscope, het budget/de middelen en de opleveringen. Je signaleert knelpunten en neemt het initiatief om oplossingen aan te dragen.

Je fungeert als secretaris van de Stuurgroep waarin alle relevante belanghebbenden zijn vertegenwoordigd. Tevens ben je het centrale aanspreekpunt voor operationele vraagstukken binnen het initiatief. Je beschouwt PMO als een specialistisch vakgebied.

Binnen het programma werk je aan verschillende PMO-processen, waaronder:
– Opstellen en onderhouden van projectdocumentatie (zoals projectplan, planning, middelen en budget);
–  (Financiële) Rapportage over de voortgang (scope, planning en budget/middelen);
– Project capaciteitsplanning;
– Bewaking en rapportage van Risico's, Acties, Issues en Besluiten;
– Inzicht verschaffen in interne en externe afhankelijkheden;
– Bewaken dat de projectopleveringen efficiënt en effectief de verschillende 'toll gates' doorlopen (inclusief vereiste goedkeuringen en kwaliteitsborging).

 

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

Jouw profiel:
– Ruime en aantoonbare ervaring als PMO in projecten;
– Uitgebreide kennis van projectmanagementtechnieken (waaronder Agile) voor langdurige en complexe projecten;
– Bekendheid met Jira als projectmanagementtool;
– Actieve en daadkrachtige persoonlijkheid die gewend is om te werken binnen complexe en veranderlijke omgevingen;
– Ervaring als PMO in de bank- of verzekeringssector is een pré.

 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Boxmeer    Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Lochem    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Sluis    Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners