Interim PMO (Communicatie assistent) #KRTZ8945660

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 oktober 2022
Reageren tot 11 oktober 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 10 juli 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 68 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor het programma zoeken wij een projectmanagementondersteuner die met haar/zijn organisatiekracht bijdraagt aan het uitvoeren van de gemaakte communicatiestrategie:

Wat ga jij onder andere doen?

  • Je bent de regelaar, ondersteuner en organisator in het communicatieteam. Zo ondersteun je de communicatieadviseurs bij het (laten) maken concrete communicatiemiddelen en -kanalen. Denk aan het maken en verzenden van de nieuwsbrief. Ook laat je je organisatietalent zien bij het organiseren van webinars en het laten maken van vlogs.
  • Je houdt de teamspagina van het communicatieteam uptodate, zodat iedereen daar de juiste informatie kan vinden.
  • Je zorgt voor tijdige en juiste aanlevering van communicatiestukken bij diverse besluitvormende overleggen, bv het MT en de Stuurgroep.
  • Je organiseert en bereidt overleggen voor met onder meer het communicatieteam en met communicatieadviseurs van partners.
  • Je ondersteunt op allerlei manieren de communicatiestrateeg bij haar werkzaamheden, bv meeschrijven tijdens overleggen en voorbereiden van presentaties.
  • Je draagt bij aan verbinding en samenhang in deze nieuwe organisatie en voert daarnaast alle denkbare communicatieklussen uit.
  • Organiseren van webinars.

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is maximaal €68,- all-in (all-in is alles-inclusief reis-verblijfkosten, excl. BTW!);
  • Aantoonbare ervaring in het werken als ondersteuner (PMO) bij grote projecten/programma’s bij de overheid
  • Aantoonbare ervaring met regelen, organiseren en ondersteunen
  • Affiniteit met crisismanagement, covid-bestrijding en publieke gezondheid is een pré
  • Ervaring met werken in een communicatieomgeving is een pré.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 28 jul 2024    Expertise: Content specialist, Content creator, Overig (Webredactie)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: Financieel adviseur, Overig (Financieel)
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 27 jul 2024    Expertise: Netwerkbeheerder, Backend developer, Overig (ICT Support & Ondersteuning), Systeembeheerder, Overig (ICT - Web development), Overig (ICT - Beheer), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Oss    Uiterste reactiedatum: 31 jul 2024    Expertise: Administratief medewerker, DIV medewerker, Overig (Administratief)

Onze partners