Interim Payroll Specialist – Arnhem #KRTZ1387877

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 juni 2023
Reageren tot 29 juni 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief
Salaris Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Payroll Specialist (32 – 40 uur)

Locatie: Arnhem 
Hybride werken: Ja, je dient minimaal 2 dagen per week in Arnhem aanwezig te zijn, waarbij maandag verplicht is. Voor de overige dagen is thuiswerken bespreekbaar
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 40 uur
ZZP mogelijk: Ja

Uiterste reactiedatum: voor 29 juni 2023 om 08:00 uur

We zijn op zoek naar een: Payroll Specialist

Onderstaand een overzicht van de werkzaamheden en verantwoordelijkheden van de afdeling:

  • Efficiënte en effectieve 1e lijns support geven op alle HR Services;
  • Zorg voor een naadloze ondersteuning van in-/doorstroomprocessen naar medewerkers en managers;
  • Correct en tijdig verwerken van de salarisadministratie, rekening houdend met bedrijfsregelingen, cao's en wet- en regelgeving;
  • Nieuwe aanwervingsadministratie, vertrekadministratie, brievenadministratie, tijd- en aanwezigheidsadministratie;
  • Administratieve ondersteuning van het Performance Management proces, toeslagenadministratie en administratie van mutaties persoonsgegevens;
  • Zorg voor juiste en tijdige standaard en ad-hoc informatiepakketten en interne en externe rapportages en relevante systemen up-to-date houden;
  • Verwerken en controleren van (massa)veranderingen en reorganisaties, genereren van rapportages en updaten van systemen waar nodig;
  • Aansturen dienstverleners pensioen en salarisadministratie.

Als Senior Payroll Specialist zorg je met je collega’s voor een tijdige en correcte uitvoering van de salarisadministratie en gelieerde financiële processen voor de medewerkers in Nederland. Samen met je collega Senior Payroll Specialist coördineer en plan je alle werkzaamheden voor het team.

Daarnaast ben je:

  • Betrokken bij projecten waar je kennis en kunde voor nodig is, denk bijvoorbeeld aan cao implementaties, systeemwijzigingen en / of systeemimplementaties, procesverbeteringen, global assignments;
  • Keyuser voor ons salarissysteem en stuur je vanuit je expertise de werkzaamheden van onze samenwerkingspartner op het gebied van salarisverwerking aan;
  • Een vraagbaak voor collega’s op het gebied van de uitvoering van (flexibele) arbeidsvoorwaarden, cao en bedrijfsregelingen;
  • Je werkt nauw samen met de collega’s binnen en buiten de afdeling zoals Rewards en Benefits, Finance en Taks;
  • Werkt constructief en proactief mee aan het verbeteren van de dienstverlening door het signaleren van potentiële verbeteringen en het uitvoeren van kleine en grote verbeterprojecten.

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Je hebt een opleiding gevolgd op HBO niveau bijvoorbeeld in de richting HRM, Finance of Bedrijfskunde aangevuld met vakgerichte Payroll opleidingen;
  • Je hebt ervaring als payroll specialist in een complexe, bij internationale, organisatie;
  • Je hebt kennis van relevante wetten en regelingen in het HR werkveld;
  • Je bent vaardig met (HR-) systemen, ervaring met SAP is een absolute pré;
  • Je bent stressbestendig en schrikt niet van deadlines, bent accuraat en je kunt goed omgaan met vertrouwelijke informatie;
  • Een mindset van continue verbeteren is belangrijk, wij werken volgens de Lean filosofie.
  • Je bent in het bezit van de Lean Yellow Belt of bereid deze te behalen;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Oosterhout    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

Onze partners